بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون (راهنمای خرید لپ تاپ تا 20 میلیون تومان)

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون (راهنمای خرید لپ تاپ تا 20 میلیون تومان)
زمان مورد نیاز برای مطالعه

اغلب افراد به دنبال لپ­ تاپ­ هایی هستند تا بتوانند با پرداخت حداقل هزینه، بهترین کیفیت را دریافت کنند. این افراد اغلب از دانشجویان و دانش آموزان هستند و می­ خواهند برای کارهای روزانه از آن استفاده کنند. به همین سبب به سراغ راهنمای خرید لپ تاپ تا 20 میلیون می ­روند. این لپ تاپ­ها که به طور معمول برای کارهای روزمره مورد استفاده قرار می­ گیرند توانسته ­اند عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهند.

البته گاهی این پرسش برای علاقه­ مندان به گیم و برنامه­ نویسی مطرح می­ شود که در فهرست بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون، نام لپ تاپ­ هایی برای گیمینگ و برنامه نویسی به چشم می­خورد یا نه؟! در این مقاله قصد داریم به موضوع بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون بپردازیم. چنان­چه قصد خرید دارید تا انتها ما را همراهی کنید.

معرفی بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

در ادامه به معرفی بهترین لپ تاپ ها تا 20 میلیون تومان می پردازیم:

لپ تاپ لنوو IdeaPad3-D

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad3-D به عنوان یکی از لپ­ تاپ­ های کاربردی برای استفاده روزمره به شمار می­ رود که می­ توانید در کارهای دانشجویی، ترید و حسابداری از آن استفاده کنید.

صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچ است و رزولوشن 1080×1920 دارد که به صورت کیفیت Full HD تصاویر را نمایش می­ دهد.

پردازنده این لپ تاپ Core i3 نسل دوازهم اینتل است و از 8 گیگابایت رم 4DDR پشتیبانی می­ کند که می­ توانید آن را تا 12 گیگابایت ارتقا دهید. هم­چنین این لپ تاپ با حافظه 256 گیگابایتی SSD خود امکان ذخیره سازی اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می­ دهد.

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون هستید، بی­ تردید لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad3-D می­ توانند یکی از بهترین گزینه ­های حاضر برای شما باشد. این لپ تاپ با قیمت مناسب و کارآیی خوبی که از خود نشان داده است در فهرست بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون قرار می­ گیرد.

ما در مقاله ای دیگر، به معرفی بهترین لپ تاپ های میان رده پرداخته ایم.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R1502ZA-DA

برخورداری از پردازنده Core i3 نسل دوازدهم اینتل، رم 8 گیگابایتی DDR 4 با قابلیت ارتقا تا 16 گیگابایت، یک لپ تاپ کارآمد و اقتصادی از  VivoBook R1502ZA-DA ساخته است.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ ایسوس 1080×1920 تصاویر را به صورت Full HD نمایش می­ دهد.

این لپ تاپ با حافظه 256 گیگابایتی M.2 NVMe در کنار حافظه گرافیکی Intel UHD Graphic فضای مناسبی را برای ذخیره اطلاعات به وجود آورده است.

این ویژگی ­ها در کنار یکدیگر، یک لپ تاپ اقتصادی و باکیفیت را به وجود می­آورد که برای بودجه تا 20 میلیون تومان، انتخاب مناسبی به شمار می ­رود.

لپ تاپ لنوو مدل Notebook V15 G2 ITL

اگر بخواهیم بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان را معرفی کنیم، این لپ تاپ لنوو نیز می­توانید گزینه مناسبی برای بررسی باشد.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ، کیفیت تصویری Full HD دارد و تصاویر را با بهترین کیفیت به نمایش می­ گذارد.

این محصول دارای پردازنده Core i5 اینتل با مدل 1135G7 است و از رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی SSD پشتیبانی می­ کند. بهتر است بدانید که پردازنده Core i5 این لپ تاپ، پردازنده­ای چهار هست ه­ای با فرکانس پایه 2.4 و فرکانس توربو 4.2 است که می ­تواند برای کارهای سنگین و روزمره مانند استفاده از آفیس، وب گردی و بازی ­های کامپیوتری مناسب باشد.

در نهایت این لپ تاپ با وزن 1.7 کیلوگرم و وزنی سبک، و به عنوان بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان برای کارهای روزمره و سنگین شناخته می­ شود.

لپ تاپ هوآوی مدل Matebook D15 Bob-WAI9

نخستین چیزی که نخستین بار در رابطه با این لپ تاپ هواوی شما را جذب خواهد کرد ظاهر زیبا و مینیمال آن است. میت بوک هوآوی تنها 1.53 کیلوگرم وزن دارد بدون آن­که آسیب ببیند قابل حمل است.

Matebook D15 Bob هوآوی دارای پردازنده Core i3 اینتل از مدل 10110U است که به همراه پردازنده گرافیکی UHD620 برنامه­ ها را بدون هیچ­گونه اختلالی اجرا می­ کند.

این دستگاه دارای یک رم 8 گیگابایتی DDR 4 و حافظه 256 گیگابایتی SSD است و سرعت بالایی را در اختیار کاربر قرار می­ دهد.

صفحه نمایش 15.6 اینچی لپ تاپ هوآوی با کیفیت Full HD تصاویر را به اشتراک می­ گذارد و از ویژگی IPS پشتیبانی می­ کند. بدین صورت که با مجهز بودن به پوشش مات اجازه نمی ­دهد نورهای تابیده شده منعکس شوند و به چشمان شما آسیب برسانند.

ما در مقاله ای دیگر به معرفی بهترین لپ تاپ های اقتصادی و ارزان قیمت بازار پرداخته ایم.

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315

در میان فهرست بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان، نام این لپ تاپ ایسر نیز به چشم می­ خورد؛ لپ تاپی که با صفحه نمایش 15.6 تصاویر را با کیفیت Full HD نشان می­ دهد؛ هم­چنین دارای یک پوشش مات است که نور تابیده را منعکس می­ کند و مانع از آسیب رسیدن به چشم­ ها می­ شود.

پردازنده این دستگاه Core i3 نسل یازدهم اینتل از مدل 1115G4 است که توانی قوی­تر از Core i5 نسل هستم اینتل دارد بنابراین، بازی­ و سایر برنامه­ ها را با سرعتی بالا اجرا می­ کند.

لپ تاپ ایسر حافظه 4 گیگابایتی DDR 4 دارد و تا 12 گیگابایت نیز می ­تواند ارتقا یابد. هم­چنین به کمک حافظه یک ترابایتی و حافظه گرافیکی UGD Grphic اینتل، فضای مناسبی را برای ذخیره سازی اطلاعات فراهم کرده است.

این دستگاه با عملکردهای خوبی که از خود نشان داده است می­تواند یک لپ تاپ دانشجویی مناسب برای امور این چنینی باشد.

لپ تاپ اچ پی مدل V15 G4 AMN

این لپ تاپ اچ پی که در رده بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون قرار می­ گیرد به لطف رم LPDDR5 خود سرعت بالایی در اجرای برنامه­ ها دارد و با قرار گرفتن 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی M.2 SSD نسل چهارم، این سرعت افزایش چشمگیری داشته است.

پردازنده این لپ تاپ اچی پی از پردازنده Ryzen 3 7320U است و پردازش گرافیکی V15 G4 AMN را Radeon 610M برعهده دارد.

صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی مات است و علاوه بر آن­که مانع آسیب نورها به چشم می­ شود تصاویر را با کیفیتی Full HD نمایش می­دهد.

برای خرید هرکدام از لپ تاپ های زیر به صفحه ی آن مراجعه کنید:

سخن پایانی

در این راهنمای خرید به بررسی بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون پرداختیم. چنان­چه قصد خرید یک لپ تاپ اقتصادی و کیفیت مناسب را دارید بهتر است پیش از خرید ویژگی ­های هر یک را مطالعه کنید و سپس بر اساس نیاز خود، مناسب­ترین لپ تاپ را انتخاب کنید.

دیدگاه ها