بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون (معرفی 7 مدل)

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون (معرفی 7 مدل)
زمان مورد نیاز برای مطالعه

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان لزوما به معنای انتخاب لپ‌تاپ ارزان و بی‌کیفیت نیست. بسیاری از این لپ‌تاپ‌ها از صفحه نمایش با کیفیت، عملکرد مناسب و عمر باتری خوبی برخوردارند. در نتیجه، برای کاربری‌های عمومی، اداری، مالتی مدیا و اجرای برنامه‌های سبک گرافیکی و مهندسی ایده‌آل‌اند. اگر تمایل دارید با چند مدل از این لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه آشنا شوید؛ ادامه این مقاله از فروشگاه سورس کامپیوتر که به معرفی لپ‌تاپ‌های رنج قیمتی 15 تا 30 میلیون تومان می‌پردازیم را مطالعه کنید.

لیست بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون

اگر به دنبال لپ‌تاپی هستید که برای انجام کارهای دانشجویی و مهندسی، امور روزانه، وب گردی یا پخش موسیقی و فیلم مناسب باشد؛ در ادامه، لیستی از بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان را به شما ارائه می‌کنیم:

1. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook A1504VA

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook A1504VA با نمایشگر 15.6 اینچی و پردازنده Core i5 نسل سیزدهم (10 هسته‌ای)، بهترین لپ تاپ ایسوس تا 30 میلیون تومان است. این لپ‌تاپ از صفحه نمایش FHD، رم 8 گیگابایتی و شارژدهی باتری بین ا تا 3 ساعت برخوردار است. همچنین، عملکرد سریعی هنگام اجرای برنامه‌های تخصصی دارد و در عین زیبایی، بدنه محکمی نیز دارد.

2. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad slim 3

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad slim 3 با داشتن مشخصات سخت‌افزاری خوب، بهترین لپ تاپ لنوو تا 30 میلیون به حساب می‌آید و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. چیزی که این دستگاه را به یک لپ‌تاپ میان رده با کیفیت تبدیل می‌کند؛ صفحه نمایش 15.6 اینچی آن با کیفیت تصویر FHD، پردازنده Core i5، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD آن است. این مدل، یک لپ‌تاپ همه کاره است. همچنین، باتری آن تا 3 ساعت دوام می‌آورد که با یکبار شارژ آن به راحتی می‌توانید به انجام کارهای خود یا تماشای فیلم بپردازید.

3. لپ تاپ ایسر مدل Aspire Go 15

لپ تاپ ایسر مدل Aspire Go 15 که در لیست بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان قرار دارد، یک لپ‌تاپ با عملکرد مناسب برای دانشجویان است. این لپ‌تاپ 15.6 اینچی دارای پردازنده Core i3، 8 گیگ رم، ویندوز 11، پورت‌های فراوان و صفحه کلید راحت است. با وجود عملکرد نسبتا خوب و کیفیت وبکم 720p این محصول، ایسر مدعی است که شارژدهی باتری این لپ‌تاپ تا بالای 10 ساعت دوام می‌آورد.

4. لپ تاپ اچ پی استوک مدل ZBook 15 G5

لپ تاپ اچ پی استوک مدل ZBook 15 G5 یکی دیگر از موارد لیست بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است. این لپ‌تاپ از مشخصات سخت‌افزاری خوبی برخوردار است. نمایشگر 15.6 اینچی FHD IPS با وضوح 1080*1920، سری پردازنده Core i7 (6 هسته‌ای)، رم 16 گیگ با قابلیت ارتقا، حافظه 512 گیگ SSD و پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro P1000 از ویژگی‌های مهم این مدل لپ‌تاپ هستند.

این لپ‌تاپ همچنین عملکرد بسیار خوبی، بیشتر از آنچه که انتظار می‌رود، در اجرای برنامه‌های مهندسی، گرافیکی و برخی از بازی‌ها دارد.

5. لپ‌تاپ ایسوس مدل Vivobook E1504VA

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون

ایسوس مدل Vivobook E1504VA یک لپ‌تاپ 15.6 اینچی با سری پردازنده Core i3 است که در لیست بهترین لپ تاپ تا قیمت 30 میلیون تومان جای می‌گیرد. این لپ‌تاپ در عین طراحی سبک و زیبایش، برای کارهای دانشجویی و اداری، عملکرد سریع و خوبی دارد.

نکته قابل توجه این که قیمت لپ تاپ با توجه به ویژگی‌های سخت‌افزاری آن مانند رم 12 گیگ، هارد 512 گیگ SSD و کیفیت بالای صفحه نمایش آن بسیار مناسب است.

6. لپ‌تاپ ایسوس مدل Vivobook X1502ZA

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌هایی که در لیست بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان قرار می‌گیرد، ایسوس مدل Vivobook X1502ZA نام دارد. این لپ‌تاپ نیز با مشخصات سخت‌افزاری خوب مانند نمایشگر 15.6 اینچی، پردازنده Core i3 (10 هسته‌ای)، حافظه رم 8 گیگ و قابل ارتقا، جزو بهترین لپ تاپ رنج 20 تا 30 میلیون تومان است.

به طور کلی، این مدل ایسوس با این که کیفیت وبکم آن پایین و 720p است؛ اما یک لپ‌تاپ سبک با عملکرد خوب است که از آن می‌توانید برای کارهای روزانه، وب گردی یا مالتی مدیا استفاده کنید.

7. لپ‌تاپ لنوو مدل Ideapad slim 3

لنوو مدل Ideapad slim 3 نیز با نمایشگر 15.6 اینچی و سری پردازنده Core i3 (5 هسته‌ای) بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است. این لپ‌تاپ اگرچه نسبت به مدل‌های معرفی شده، سخت‌افزار ضعیف‌تری دارد؛ اما قیمت آن نسبت به عملکردی که دارد برای کاربری‌های عمومی، اداری و مالتی مدیا بسیار مناسب است و عمر باتری خوبی نیز دارد.

فاکتورهای انتخاب بهترین لپ تاپ تا قیمت 30 میلیون

هنگام انتخاب بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان باید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید:

  • قیمت: اولین فاکتور مهم در زمان خرید لپ‌تاپ، توجه به قیمت آن است. سعی کنید با جستجوی مدل‌های مختلف در اینترنت و با توجه به بودجه‌ای که دارید، یک لپ‌تاپ ویندوزی با کیفیت و با کانفیگ خوب انتخاب کنید.
  • اندازه صفحه نمایش: اگر لپ‌تاپ خود را دائما حمل می‌کنید، از مدل‌های 12، 13 یا 14 اینچی انتخاب کنید؛ اما اگر قصد دارید لپ‌تاپ خود را بر روی میز بگذارید، یک مدل 15 اینچی برای شما مناسب‌تر است. لپ‌تاپ‌های 17 و 18 اینچی نیز وجود دارند که اغلب قیمت آن‌ها بالای 30 میلیون تومان است.
  • مشخصات سخت‌افزاری: اگر بودجه کمی دارید و عملکرد لپ‌تاپ برای شما اهمیت دارد؛ سعی کنید به دنبال لپ‌تاپ با کانفیگ: پردازنده Core i3، رم 8 گیگ، هارد 256 گیگ SSD و صفحه نمایش 1080p باشید.
  • عمر باتری: سعی کنید برای بهره‌وری کار خود در منزل یا محل کار، لپ‌تاپی را که شارژدهی باتری آن بالای 9 ساعت است، انتخاب کنید. تا نیاز شما به استفاده از شارژر کم‌تر شود.

جمع‌بندی

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان یک انتخاب مناسب برای کاربری‌های دانشجویی، مهندسی و مالتی مدیا است. ما در این مقاله، چند مدل از لپ‌تاپ‌های اقتصادی را از برندهای برتر به شما معرفی کردیم. درست است که لپ‌تاپ‌های این رنج قیمت همانند لپ‌تاپ‌های گیمینگ از کانفیگ قوی برخوردار نیستند؛ اما مقرون‌به‌صرفه‌اند و به خوبی می‌توانند انتظارات شما را در انجام کارهای روزانه و به طور کلی اجرای برنامه‌های نسبتا سنگین برآورده کنند.

دیدگاه ها