راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی و بی سیم

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی و بی سیم
زمان مورد نیاز برای مطالعه

هندزفری بی‌سیم یکی از ابزارهای الکترونیکی جدید است که با استفاده از فناوری بلوتوث کار می‌کند و شنیدن موسیقی و مکالمه تلفنی را راحت‌تر می‌کند. با توجه به تنوع بالای هندزفری‌های موجود در بازار قبل از خرید باید کمی دقت کنید و ویژگی‌های یک هندزفری باکیفیت و مرغوب را بشناسید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی را در اختیار شما قرار دهیم. تا پایان این مطلب از سورس کامپیوتر همراه ما باشید.

مهم‌ترین نکات که قبل از خرید هندزفری بلوتوثی باید بدانید

برای تجربه خرید موفق باید مهم‌ترین نکات راهنمای خرید هندزفری بی سیم را رعایت کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

طراحی بدنه هندزفری بلوتوثی

برای تجربه خرید موفق لازم است در راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی به طراحی و مدل هندزفری دقت کنید.  وقتی قصد خرید هندزفری دارید و آن را در دست می‌گیرید، اولین چیزی که برای شما جلب توجه می‌کند، ظاهر هندزفری است. طراحان هندزفری بی‌سیم مدل‌های متنوعی را آماده می‌کنند تا خریداران بتوانند بر اساس سلیقه و تمایل خود یکی از مدل‌های مناسب را انتخاب کنند. انواع مدل‌های هندزفری بلوتوثی شامل موارد زیر است: 

  • هندزفری بی‌سیم تک گوش

 یکی از محبوب‌ترین مدل‌های هندزفری بی‌سیم، هندزفری تک گوش است. این مدل برای گوش دادن به موسیقی گزینه خوبی نیست، اما برای مکالمه می‌توانید از آن استفاده کنید. به طور معمول کسانی که دنبال خرید هندزفری بلوتوثی برای مکالمات تجاری هستند از این مدل استقبال می‌کنند.

  • هندزفری بی‌سیم گردنی

یک مدل دیگر از هندزفری‌های بی‌سیم، هندزفری گردنی است که از طریق بلوتوث به گوشی موبایل متصل می‌شود، اما دو سری هندزفری از طریق بدنه به هم متصل‌اند. این مدل کاربری آسانی دارد، اما باید آن را دور گردن قرار دهید. به طور معمول اغلب افراد از این مدل هندزفری برای ورزش کردن و دویدن استفاده می‌کنند.

  • هندزفری بلوتوث دوتایی

 هندزفری دوتایی بی‌سیم، دو سری مجزا و یک باکس شارژ دارد که در حال حاضر از پرفروش‌ترین مدل‌های هندزفری بی‌سیم است. این مدل کاربری آسانی دارد و صدا را با وضوح و کیفیت بالایی منتقل می‌کند. در صورتی که راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی نیاز دارید، بهتر است بدانید در انتخاب طراحی بدنه هندزفری با محدودیت مواجه نمی‌شوید. زیرا تولیدکنندگان از مدل‌های مختلفی برای طراحی بدنه هندزفری استفاده می‌کنند تا خریداران بر اساس تمایل خود مدل مناسب را انتخاب کنند.

رنگ هندزفری بی‌سیم

بعد از انتخاب مدل و طراحی هندزفری، نوبت به انتخاب رنگ آن می‌رسد. در راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی و بین ویژگی‌های ظاهری بلوتوث، رنگ هم مولفه مهمی است. با اینکه اغلب هندزفری‌ها با رنگ مشکی و سفید تولید می‌شوند، اما برخی از تولیدکنندگان رنگ‌های دیگری از هندزفری را هم تولید می‌کنند تا خریداران بتوانند بر اساس سلیقه خود، رنگ مناسب و جذابی را انتخاب کنند. به طور مثال برخی از مدل‌های هندزفری گیمینگ نور RGB دارند و زیبایی و جلوه خاصی به هندزفری می‌دهند.

کیفیت صدای هندزفری

وقتی از لوازم الکترونیکی و ابزارهایی نظیر هندزفری صحبت می‌کنیم و می‌خواهیم راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی را در اختیار شما قرار دهیم، قطعا کیفیت بر جلوه و زیبایی ظاهری ارجحیت دارد. یعنی نمی‌توانید انتظار داشته باشی هندزفری مدل و طراحی زیبایی داشته باشد، اما کیفیت پخش صدا ضعیف و استفاده از آن برای شما خوشایند باشد.

 بنابراین مهم‌ترین عاملی که در راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی باید به آن تاکید کنیم، کیفیت پخش صدا است. این حساسیت در افرادی که دنبال شنیدن موسیقی حرفه‌ای هستند بیشتر است و باید حتما دنبال خرید هدفون باکیفیت باشند که کیفیت صدای خوبی داشته باشد.

در این صورت می‌توانند در تاکسی، مترو، اتوبوس یا هنگام پیاده‌روی و رانندگی از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند. اما در صورتی که به کیفیت صدای هندفری توجه نکنید، به عملکرد مطلوب آن نمی‌رسید.

کیفیت مکالمه با هندزفری

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت مکالمه است. کسانی که از هندزفری برای مکالمات طولانی استفاده می‌کنند یا اینکه می‌خواهند در جلسات آنلاین شرکت کنند، حتی کسانی که قصد دارند از هندزفری برای آواز خواندن پشت گوشی استفاده کنند، بهتر است از هندزفری‌های مبتنی بر جدیدترین فناوری‌ها استفاده کنند. فناوری‌های نوین با کاهش نویز، کیفیت مکالمه را افزایش می‌دهند.

در واقع کیفیت مکالمه تحت تاثیر کیفیت صدای هندزفری است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه گران بودن قیمت هندزفری دلیل بر مرغوبیت بالای آن نیست، برخی از مدل‌های هندزفری که قیمت متوسطی دارند هم از کیفیت صدا و عملکرد مطلوب برخوردارند.

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی

باتری هندزفری

با اینکه هندزفری بی‌سیم جایگزین مناسبی برای هندزفری‌های سیمی است، اما نقطه ضعف مهمی دارد؛ نقطه ضعف هندزفری بلوتوثی این است که باید آن را شارژ کنید تا بتوانید از قابلیت‌هایش استفاده کنید.

بنابراین یکی از فاکتورهای مهمی که در راهنمای خرید هندزفری بی ‌سیم باید به آن توجه کنید، قابلیت شارژدهی آن است.

در صورتی که شارژ هندزفری زود تمام شود، استفاده از آن با اختلال مواجه می‌شود و شما را به دردسر می‌اندازد. اما خرید هندزفری و هدفون مرغوب که مدت زمان طولانی شارژ نگه می‌دارد، رضایت شما را جلب می‌کند.

مزیت خرید هندزفری بلوتوثی دوتایی این است که می‌توانید همیشه باکس آن را همراه داشته باشید و هر زمان نیاز داشتید گوشی‌ها را داخل باکس بگذارید.

بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از خرید هندزفری بی‌سیم حتما ظرفیت باتری آن را بررسی کنید. اما نکته مهم دیگری که درباره شارژدهی و باتری هندزفری لازم است بدانید، سرعت شارژ شدن است. کسانی که فراموش‌کار هستند یا مشغله زیادی دارند و با مسئله کمبود شارژ هندزفری روبرو می‌شوند، حتما باید مدلی را انتخاب کنند که در بازه زمانی کوتاهی شارژ می‌شود و آن‌ها را دچار دردسر نمی‌کند.

 

فناوری‌ها و امکانات جدید هندفری بلوتوثی

ویژگی بااهمیت دیگری که در راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی به آن تاکید داریم، استفاده از فناوری‌های نوین در طراحی هندزفری است. به طور مثال برخی از هندزفری‌ها با وجود طراحی‌های کوچک، مجهز به دکمه لمسی برای توقف مکالمه یا موسیقی هستند. همچنین در این مدل‌ها می‌توان با دکمه لمسی میزان صدا را کم و زیاد کرد. مدل‌های معمولی هندزفری فقط قابلیت توقف صدا را دارند، اما مدل‌های جدید و پیشرفته امکانات بیشتری دارند.

برند هندزفری بلوتوثی

برای اینکه بتوانیم کامل‌ترین راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی را در اختیار شما بگذاریم باید به اهمیت برند هندزفری هم توجه کنیم.

وقتی به بازار مراجعه می‌کنید با محصولاتی از برندهای مختلف روبرو می‌شوید. شاید سردرگرم شوید و اطلاع نداشته باشید که تفاوت برندهای مختلف چیست و حالا باید چه کاری انجام دهید و کدام هندزفری را تهیه کنید و به راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی نیاز داشته باشید.

واقعیت این است که برای خرید هندزفری معمولی برند اهمیت زیادی ندارد. اما وقتی می‌خواهید هندزفری بلوتوثی بخرید، حتما باید یک برند معتبر انتخاب کنید که محصولات باکیفیت دارد. به عبارت دیگر یکی از مهم‌ترین ملاک‌های خرید هندزفری بلوتوثی، اعتبار برند آن است.

تولیدکنندگان برندهای معتبر سعی می‌کنند محصولات درجه‌یک و مرغوب تولید کنند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند. از طرف دیگر وقتی هندزفری بلوتوثی مرغوب تهیه کنید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که هندزفری تا مدت طولانی بدون خرابی و آسیب قابل استفاده است. 

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی

گارانتی هندزفری بلوتوثی

 برای تجربه خریدی به‌صرفه و موفق و استفاده از راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی لازم است به گارانتی هندزفری بلوتوثی هم توجه کنید. محصولاتی که گارانتی دارند این اطمینان را به خریدار می‌دهند که در صورت بروز مشکل بتوانند بدون صرف هزینه مشکل را رفع کنند.

 برندهای معتبر که از کیفیت محصولات خود اطمینان دارند، گارانتی ارائه می‌کنند تا بتوانند رضایت و اعتماد خریداران را جلب کنند.

البته باید به این نکته دقت داشته باشید که هندزفری‌هایی که با گارانتی به فروش می‌رسند نسبت به مدل‌های بدون گارانتی قیمت بالاتری دارند، اما برخورداری از گارانتی ارزش صرف هزینه بیشتر را دارد.

قیمت مناسب هندزفری

یکی دیگر از نکات مهم راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی قیمت آن است. بسیاری از افراد قبل از خرید هندفری بلوتوثی نگران قیمت آن هستند و می‌خواهند با بازه قیمتی انواع هندزفری‌های موجود در بازار آشنا شوند و متناسب با بودجه‌ای که دارند هندزفری مناسبی را تهیه کنند.

البته لازم است بدانید نمی‌توانیم قیمت ثابت و دقیقی برای هندزفری بلوتوثی اعلام کنیم. زیرا قیمت هندزفری به عوامل مختلفی نظیر برند، مدل هندزفری و پیشرفته بودن آن بستگی دارد.

 با اینحال توصیه مهمی که حتما باید به آن توجه کنید این است که قیمت را ملاک خرید قرار ندهید. به عبارت دیگر بر اساس ارزان قیمت یا گران‌قیمت بودن هندزفری بلوتوثی اقدام به خرید نکنید، بلکه عوامل دیگری نظیر نیازی که به هندزفری دارید، فناوری‌های به‌کار رفته در تولید آن، مدل و برند را در نظر داشته باشید تا بتوانید خرید موفقی را تجربه کنید.

جمع بندی

یکی از محصولات پرطرفدار در بازار هندزفری بی‌سیم است که کاربری آسان و کیفیت صدای خوبی دارد. در این مطلب سعی کردیم بهترین راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی را در اختیار شما قرار دهیم تا بعد از خرید هندزفری صدا را با کیفیت و وضوح بالایی بشنوید و برای شارژ کردن هندزفری به مشکل برنخورید. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

فروشگاه سورس کامپیوتر مرجع مناسب خرید کامپیوتر، لپ‌تاپ، موبایل، ماشین‌های اداری و گیمینگ است. با خرید از این مجموعه می‌توانید از مناسب بودن قیمت‌ها و از اصالت کالا اطمینان داشته باشید. کارشناسان این مجموعه با پشتیبانی 24 ساعته به خریداران اطمینان خاطر می‌دهند.

دیدگاه ها