بهترین اسپیکر JBL +راهنمای خرید 7 مدل بهترین اسپیکر جی بی ال

بهترین اسپیکر JBL +راهنمای خرید 7 مدل بهترین اسپیکر جی بی ال
زمان مورد نیاز برای مطالعه
بهترین اسپیکر JBL چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ چه مدل‌هایی از اسپیکرهای JBL در ایران ارزش خرید دارند؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از علاقه‌مندان به موسیقی و مخصوصا طرفداران برند مشهور JBL را به خود مشغول کرده است.

در این مطلب از سورس کامپیوتر، قرار است بهترین اسپیکر JBL موجود در بازار را با هم بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی برند JBL

هرکسی که به نوعی با موسیقی سروکار دارد یا حتی صرفا شنونده آن است؛ بعید است که نام JBL را نشنیده باشد. برند جی بی ال یک شرکت سازنده محصولات صوتی الکترونیکی است که نزدیک به ۸۰ سال قدمت دارد و هم اکنون تحت مالکیت شرکت سامسونگ قرار دارد. 
محصول اصلی JBL، انواع بلندگو، اسپیکر و تجهیزات مرتبط با آن است. محصولات این شرکت تنوع بالایی دارند؛ به همین علت در این مطلب می‌خواهیم بهترین اسپیکر JBL برای کاربردهای مختلف را معرفی کنیم.

معرفی بهترین اسپیکر های JBL برای کاربردهای مختلف

در این بخش، انواع محصولات JBL با کاربردهای مختلف را معرفی کرده‌ایم تا بتوانید راحت‌تر محصول موردنیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

اسپیکر جی بی ال مدل Charge 5-مناسب سفر با قیمت و شارژدهی مناسب

 گوش دادن به موسیقی در حین سفر، لذت زیادی دارد. اسپیکر جی بی ال مدل Charge 5، ۱۵۰۰ گرم وزن دارد و حمل‌ونقل آن به سادگی انجام می‌شود. وجود بلوتوث نسخه 5.1 در این محصول باعث شده تا گوشی به سرعت به اسپیکر متصل شود و تا ۱۰ متر هم بتوانید از اسپیکر دور شوید. گواهی IP67، مقاومت کامل اسپیکر در برابر گردوغبار و پاشش آب را فراهم کرده است. 

باتری ۷۵۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی Charge 5 زمان پخش ۲۰ ساعتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند در سفر و طبیعت‌گردی، نیاز شما را کاملا برآورده کند. از جمله ویژگی‌های جذاب این اسپیکر، امکان استفاده از آن به عنوان پاوربانک است؛ بنابراین می‌توانید در طبیعت و در مواقع ضروری، گوشی خود را به کمک اسپیکر شارژ کنید. مدل Charge 5 را می‌توان بهترین اسپیکر JBL با قدرت شارژدهی بالا، صدای قابل قبول و قیمت مناسب در نظر گرفت.

در Charge 5 خبری از شیار اتصال حافظه نیست؛ اما می‌توانید از درگاه AUX برای اتصال دستگاه‌های خود به اسپیکر استفاده کنید. درگاه USB موجود در اسپیکر، تنها برای شارژ سایر دستگاه‌ها به کار می‌رود. شارژ کردن اسپیکر هم از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود.

با نصب اپلیکیشن JBL روی گوشی، امکان تنظیم صدا و استفاده از اکولایزرهای مختلف را خواهید داشت. اسپیکر JBL Charge 5 در رنگ‌های زیبای قرمز، مشکی، صورتی و چریکی در بازار موجود است.

اسپیکر جی بی ال مدل Charge 5

اسپیکر جی بی ال مدل Charge 5

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xtreme 3-بهترین اسپیکر JBL مناسب سفر که قدرت صدای خوبی دارد

این محصول برای کسانی مناسب است که به یک اسپیکر با قدرت صدای بالا برای سفر نیاز دارند. اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xtreme 3 با داشتن نزدیک به دو کیلوگرم وزن، نسبت به Charge 5 سنگین‌تر است و شارژدهی آن هم مقداری کمتر است (۱۵ ساعت). ولی مزیت آن نسبت به Charge 5، قدرت و وضوح صدای بهتر آن است.

بنابراین اگر یک اسپیکر قابل حمل می‌خواهید که قدرت صدای بیشتری از Charge 5 داشته باشد، کمی بیشتر خرج کنید و Xtreme 3 را بخرید. امکاناتی مثل شارژ سایر دستگاه‌ها، درگاه AUX و گواهی IP67، در این مدل هم مثل Charge 5 وجود دارد. این محصول را می‌توان بهترین اسپیکر JBL مناسب سفر که شاژردهی قابل قبول و قدرت صدای بسیار بالایی دارد، محسوب کرد.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xtreme 3

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xtreme 3

اسپیکر جی بی ال مدل Boom Box 3-بهترین اسپیکر جی بی ال همه کاره برای سفر

گفتیم که اسپیکر جی بی ال Charge 5 یک گزینه ایده‌آل برای استفاده طولانی مدت در سفر است. مدل Xtreme 3 را هم برای کسانی توصیه کردیم که قدرت صدای اسپیکر، اولویت بیشتری نسبت به شارژدهی آن در طول سفر دارد. اما کسانی که یک اسپیکر همه کاره و عالی برای سفر می‌خواهند چه؟ 

اسپیکر جی بی ال مدل Boom Box 3 برای این دسته از افراد طراحی شده است!‌ این اسپیکر در عین این که تمامی امکانات دو اسپیکر قبلی را دارد، ۲۴ ساعت شارژدهی و وضوح صدای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. صدای شفاف Boom Box 3، آن را تبدیل به یکی از بهترین اسپیکر های JBL کرده است.

علاوه بر این، اسپیکر BoomBox 3 از اتصال Wi-Fi  هم پشتیبانی می‌کند. تنها نکته منفی این اسپیکر، وزن بالای آن است که برابر با ۶۷۰۰ گرم است. اسپیکر BoomBox 3 بهترین اسپیکر JBL برای سفر است، اگر مشکلی با وزن و حمل‌ونقل آن نداشته باشید!

اسپیکر جی بی ال مدل Boom Box 3

اسپیکر جی بی ال مدل Boom Box 3

اسپیکر جی بی ال دیجیتال مدل Partybox 1001-خانگی جی بی ال با قیمت مقرون به صرفه

یک اسپیکر خانگی قدرتمند، می‌تواند مهمانی‌های شما را حسابی گرم کند!‌ اسپیکر جی بی ال دیجیتال مدل Partybox 1001، بهترین اسپیکر JBL با قیمت مقرون‌به‌صرفه در بین اسپیکرهای خانگی ساخت این کمپانی است که قدرت صدای بالایی هم دارد. رقص نور زیبای این اسپیکر، فستیوال موسیقی و رنگ را به خانه شما هدیه می‌کند. 

اسپیکر JBL Partybox 1001 قابلیت پخش موسیقی از طریق بلوتوث،‌ فلش، کارت حافظه و کابل AUX را دارد. همچنین امکان اتصال میکروفون به اسپیکر هم وجود دارد. برای راحتی بیشتر، امکان کنترل اسپیکر با استفاده از ریموت کنترل هم وجود دارد. فناوری TWS به کار رفته در این اسپیکر، امکان پخش صدای استریو از دو کانال صوتی راست و چپ را فراهم کرده است.

از آنجایی که این محصول یک اسپیکر خانگی است، امکان اتصال آن به پریز برق و تامین مستقیم برق آن وجود دارد. اما در کنار آن، یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی هم در اسپیکر وجود دارد که می‌توانید به کمک آن چند ساعتی را بدون برق با اسپیکر سر کنید. 

اسپیکر جی بی ال دیجیتال مدل Partybox 1001

اسپیکر جی بی ال دیجیتال مدل Partybox 1001

اسپیکر جی بی ال مدل PartyBox 1000-مناسب برای گیتاریست ها

اما بهترین اسپیکر JBL برای گیتاریست‌ها کدام است؟ اسپیکر جی بی ال مدل PartyBox 1000، یک درگاه ورودی برای اتصال گیتار دارد. امکان اتصال میکروفون هم به این اسپیکر وجود دارد. بنابراین می‌توانید با استفاده از این اسپیکر، یک کنسرت خانگی را برگزار کنید!

اسپیکر  JBL PartyBox 1000 مجهز به چرخ برای جابه‌جایی راحت‌تر است که می‌تواند برای نوازندگانی که در مکان‌های مختلف اجرا دارند، بسیار کاربردی دارد. نسخه بلوتوث این اسپیکر نسبتا قدیمی است (4.2)؛ اما در عوض امکان اتصال فلش، کارت حافظه و کابل AUX هم در آن وجود دارد. انرژی این محصول از طریق اتصال مستقیم به پریز برق و یا باتری، تأمین می‌شود.

اسپیکر جی بی ال مدل PartyBox 1000

اسپیکر جی بی ال مدل PartyBox 1000

اسپیکر جی بی ال دیجیتال مدل Partybox 2500-اسپیکر خانگی جی بی ال با امکانات کامل

آخرین محصول این مطلب را هم به اسپیکر JBL Partybox 2500 اختصاص می‌دهیم. این اسپیکر، بهترین انتخاب ممکن برای خانه‌هاست. فرقی نمی‌کند خانه شما چقدر بزرگ باشد؛ بلندی صدای این اسپیکر، گوش تمامی مهمانان شما را کر خواهد کرد! 

اسپیکر Partybox 2500 به ۴ عدد ساب ۱۲ اینچی، ۲ عدد میدرنج ۴ اینچی و ۲ عدد تیونر ۴ اینچی، مجهز است. این موارد را در کنار پشتیبانی این اسپیکر از ورودی میکروفون، ورودی اتصال گیتار برقی، خروجی اپتیکال، پنل DJ، قابلیت KARAOKE، امکان کنترل از راه دور، رقص نور و... قرار دهید تا متوجه ارزش خرید این اسپیکر خانگی قدرتمند شوید.

اسپیکر جی بی ال دیجیتال مدل Partybox 2500

اسپیکر جی بی ال دیجیتال مدل Partybox 2500

جمع بندی

در این مطلب، به بهترین اسپیکر JBL برای کاربردهای مختلف، اشاره کردیم. محصولات با دوام و کاربردی JBL، کیفیت و وضوح صدای بالایی را به شما هدیه می‌دهند و تجربه جدیدی از گوش کردن به موسیقی را برای شما به ارمغان می‌آورند. اسپیکرهای JBL تقلبی زیادی در بازار موجود است؛ بنابراین بسیار مهم است که کالای خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. تمامی محصولات اصلی معرفی شده در این مطلب را می‌توانید با گارانتی و قیمت مناسب، از سورس کامپیوتر تهیه کنید.

دیدگاه ها