فیلتر




قیمت پاوربانک 20000

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448
1 2

خرید و قیمت پاوربانک 20000

بدیهی است که یکی از موارد و نکات مثبت در خرید پاوربانک ظرفیت قابل قبول آن است. پاوربانک‌ها ظرفیت‌های متفاوتی دارند، از  5000 تا 20000 و در برخی برند‌ها بیشتر که می‌توانند شما را در زمان خرید دچار سردرگمی کنند که کدام ظرفیت با نیاز‌های شما مطابقت دارد. در واقع با توجه به قیمت پاوربانک 20000 که به نسبت ظرفیت‌ها بیشتر‌ است؛ انتخاب بهترین ظرفیت با توجه به نیاز شما مرتبط است. چنانچه به دنبال یک پاوربانک با ظرفیت و قیمت پایین هستید مقاله ساخت پاور بانک فقط با 50 هزار تومان را بخوانید.

امروز به صورت کاملا خلاصه ولی مفید قصد داریم با بررسی قیمت پاوربانک 20000، نکات، برند‌های برتر و دیگر مواردی که در خرید شما می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ در خرید شما نقش مثمر ثمری را داشته باشیم. اما قبل از هر موردی لازم است به یک نکته مهم اشاره داشته باشیم!

نکته مهمی که لازم است به آن توجه کنید؛ خرید پاوربانک یا هر وسیله دیگری که در زمره لوازم جانبی تلفن همراه قرار می‌گیرد است که می‌تواند جنس درجه دو، سه و چهار باشد؛ به همین دلیل لازم است که در زمان خرید حتما به اعتبار فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید؛ توجه ویژه داشته باشید. سورس کامپیوتر یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش محصولات کامپیوتری، تلفن همراه و لوازم جانبی تلفن همراه و  ماشین‌های اداری است که با کمترین قیمت ممکن در کنار گارانتی محصولات گزینه ایده‌آل برای خرید به شمار می‌رود.

بررسی ماندگاری، برند‌های معتبر و قیمت پاوربانک 20000

مدت زمان و تعداد مرتبه شارژ تلفن همراه یکی از نکته‌‌های بسیار مهمی است که در خصوص پاوربانک‌های 20000 باید به یاد داشته باشید. در خصوص مدت زمان شارژ پاوربانک باید بگوییم که مدت زمان یک موضوع مهم با رابطه مستقیم با شدت جریان درج شده روی پاوربانک است. برای مثال اگر عدد درج شده به عنوان شدت جریان 2 آمپر باشد، این به این معناست که این پاوربانک دو برابر دستگاه شما را  سریع‌تر از پاوربانکی با شدت جریان 1 آمپر که عموما ظرفیتی برابر با 5000 الی 10000 میلی آمپر، شارژ می‌کنند.

ظرفیت واقعی پاوربانک‌های 20000

یکی از موارد بسیار مهم در خرید پاوربانک‌های 20000 علاوه‌بر قیمت، ظرفیت واقعی است. اما ظرفیت واقعی چیست و به چه معیاری بستگی دارد؟

ظرفیت واقعی به معنای میزان حقیقی مرتبه شارژ تلفن همراه شماست. در واقع ما برای خرید پاوربانک با دو ظرفیت سر و کار داریم! ابتدا ظرفیت اعلامی است که روی دستگاه درج شده است. برای مثال عدد درج شده روی پاوربانک‌های 20000 ظرفیت اسمی آن است، اما ظرفیت واقعی از مقدار درج شده کمتر است که این کاستی به اعتبار برند و کیفیت پاوربانک وابسته است.

برای مثال در خصوص برند‌های مطرح مانند شیائومی و انرجایزر ظرفیت واقعی تقریبا بین 25 الی 30 درصد از میزان درج شده کمتر است. برای مثال در برند‌های معتبری که ذکر کردیم؛ میزان ظرفیت واقعی در حدود 16000 الی 17000 است. البته که این میزان در برند‌های نامعتبر یا پاوربانک‌های تقلبی به بیش از 50 درصد می‌رسد.

برند‌های معتبر پاوربانک 20000

ورای از قیمت پاوربانک 20000 برند‌های مانند ADAT، Xiaomi و انرجایزر از جمله برند‌‌های مطرح موجود در بازار هستند. اکثر این برند‌های ساخت چین هستند و جنس درجه یک چینی به شمار می‌روند؛ البته که هستند برند‌های مطرح دیگر که می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند.

قیمت پاوربانک 20000

اما قیمت پاوربانک‌های 20000 موجود در بازار در برند‌های برتر تقریبا در حدود 200 الی 600 تومان خواهد بود که این تفاوت قیمت در موارد زیر یا بهتر است بگوییم آپشن‌های زیر خلاصه می‌شود:

  • تعداد پورت خروجی
  • نمایشگر ال ای دی
  • USB 3.0
  • قابلیت فست شارژ

و شارژ بی سیم از جمله گزینه‌های دخیل در افزایش قیمت پاوربانک 20000 هستند.

چرا سورس کامپیوتر

سورس کامپیوتر یکی از فروشگاه‌های برتر در زمینه پخش و فروش محصولات دیجیتال است که به واسطه چندین سال فعالیت در زمینه پخش و فروش عمده محصولات دیجیتال و قطعات کامپیوتر می‌تواند برندی معتبر برای خرید شما مشتری عزیز باشد. نکته‌ای که سورس کامپیوتر را به نسبت سایر رقبا متمایز می‌کند؛ قیمت مناسب و محصول درجه یک است. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم تا مشاورین ما در پشتیبانی سورس کامپیوتر تماس بگیرید.