فیلتر




قیمت پاوربانک شیائومی 20000

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448

بررسی کیفیت، ظاهر، طول عمر و قیمت پاوربانک 20000 شیائومی

معرفی گوشی‌های نسل جدید نوید بخش مصرف بیشتر باتری توسط گوشی‌ها هستند؛ این موضوع یعنی نیاز به شارژ بیشتر تلفن همراه که در هر شرایطی مقدور نیست. برای رفع این موضوع ساخت پاور بانک به صورت دستی کارآمد نیست و نیاز است پاوربانک‌های قدرتمندی خریداری کنید؛ اما صد حیف که بسیاری از پاوربانک‌های موجود در بازار به دلیل عدم کیفیت مناسب، نمی‌توانند نیازهای شما را برطرف کنند. نکته‌ای که لازم است حتما به آن توجه کنید؛ خرید یک پاوربانک با‌کیفیت، با ظرفیت قابل قبول است؛ با توجه به کیفیت، طراحی، طول عمر و قیمت پاوربانک 20000 شیائومی ما برای خرید بهتر این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

البته نکته مهمی که در خصوص پاوربانک‌های شیائومی باید به آن توجه بسیار ویژه داشته باشید؛ خرید محصول اورجینال است. به طور طبیعی برند‌های معتبر و پرفروش همیشه در تیررس افراد سود‌جو هستند؛ پس وجود محصولات تقلبی شیائومی در بازار از آن دست مواردی است که در خرید پاوربانک‌های شیائومی می‌تواند گریبان‌گیر شما شود. با توجه به شباهت ساخت محصولات تقلبی شیائومی به محصولات اورجینال برای خرید محصولات این برند تنها راه اطمینان؛ خرید محصولات شیائومی صرفا از فروشگاه‎‌های معتبری هم‌چون سورس کامپیوتر مقدور است.

سورس کامپیوتر یک فروشگاه معتبر اینترنتی در حوزه فروش محصولات دیجیتال و تلفن همراه است که با ارائه محصولات اصل از برند‌های معتبر با پایین‌ترین قیمت ممکن، می‌تواند به نیازهای شما به طور کامل پاسخ دهد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه محصولات سورس کامپیوتر به طیف وسیعی از نیازهای خود را برطرف کنید و پاوربانک شیائومی 20000 اصلی را خریداری نمایید.

آشنایی با برند شیائومی

هلدینگ شیائومی یکی از برند‌ها معتبر در حوزه تولید محصولات مرتبط با دنیای دیجیتال است. البته که محصولات تولیدی این برند مطرح چینی صرفا در حوزه دیجیتال خلاصه نمی‌شود و لیست محصولات این برند، لیست بلند بالایی است. شیائومی یک هلدینگ چند شاخه است که علاوه‌بر mi که برند اصلی آن به شمار می‌رود؛ برند‌های مطرح دیگری را در زیر مجموعه خود دارد که از معروف‌ترین این برند‌ها می‌توانیم به Redmi اشاره کنیم.

خصوصیات عمده پاوربانک‌های شیائومی

شیائومی به تولید محصولات ساده و در عین حال زیبا شهرت دارد؛ پس اگر به کلاس کاری محصولات دیجیتال خود اهمیت می‌دهید و کیفیت هم برای شما در اولویت قرار دارد؛ می‌توانید برای خرید پاوربانک روی محصولات این برند حساب ویژه باز کنید. با توجه به کیفیت، کارایی و قیمت پاوربانک 20000 شیائومی این مدل به عنوان یکی از سه مدل پاوربانک پرفروش بازار شناخته می‌شود.

از مهم‌ترین خصوصیات پاوربانک شیائومی می‌توانیم به نکات زیر اشاره کنیم:

کیفیت ساخت قابل قبول

از مهم‌ترین ویژگی‌های قابل قبول برای خرید پاوربانک شیائومی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم؛ کیفیت ساخت محصولات این برند است. ورای از باتری‌های قدرتمند که در پاوربانک‌های شیائومی به چشم می‌خورد؛ می‌‌‌توانیم به کیفیت جنس بیرونی این پاوربانک‌ها توجه ویژه داشته باشیم. معمولا تمامی پاوربانک‌های شیائومی از بدنه آلمینیومی ساخته شدند که بیان‌گر بدنه مقاومت در برابر ضربات هستند.

میزان ظرفیت واقعی معقول

یکی دیگر از نکاتی که در پاورربانک‌های شیائومی باعث ایجاد تمایز می‌شود و می‌توانیم به آن اشاره کنیم؛ میزان تفاوت قابل قبول میان ظرفیت واقعی و ظرفیت درج شده است. معمولا در پاوربانک‌های درجه دو و سه ظرفیت حقیقی در حدود 40 درصد کمتر از میزان درج شده است؛ در حالی که این میزان در پاوربانک‌های شیائومی در حدود 15 الی 20 درصد است.

چراغ‌های LED درصد خطای کمی دارند.

یکی دیگر از نکاتی که در پاوربانک‌های شیائومی می‌توانیم به آن اشاره کنیم؛ درصد خطای چراغ‌های LED است. در پاوربانک‌های شیائومی میزان ارائه شده دقیقا منطبق با ظرفیت موجود در باتری‌ها است.

آشنایی با خصوصیات کلی پاوربانک‌های 20000 شیائومی

همان‌طور که گفتیم این مدل از پاوربانک‌ها به دلیل قیت و ظرفیت قابل قبول در زمره پاوربانک‌های پرفروش این برند قرار می‌گیرند. نکته‌ای که باید در خصوص پاوربانک‌های 20000 شیائومی به آن‌ها اشاره کنیم؛ قابلیت شارژ چهار مرتبه‌ای آیفون 11 است.

البته که دو پورت خروجی از دیگر مزایای این نوع پاوربانک به شمار می‌رود که می‌تواند همزمان 2 دستگاه را به طور مجزا شارژ کند. همچنین نباید از قابلیت فست شارژ به واسطه شدت جریان 2 آمپری در این نوع پاوربانک‌ها چشم‌پوشی کرد. فروشگاه سورس کامپیوتر بهترین قیمت پاور بانک شیائومی 20000 فست شارژ را ارائه می‌دهد.

قیمت پاوربانک 20000 شیائومی

قیمت پاور بانک شیائومی 20000 خود به عنوان یک دلیل قانع کننده برای خرید این محصول شناخته می‌شود. معمولا قیمت پاوربانک شیائومی با توجه به امکانات مختلف از 300 تا 500 هزار تومان است؛ البته که در برخی از برندها این میزان قیمت از 500 هزار تومان تعدی می‌کند.

چرا سورس کامپیوتر

سورس کامپیوتر یکی از فروشگاه‌های برتر در زمینه پخش و فروش محصولات دیجیتال است که به واسطه چندین سال فعالیت در زمینه پخش و فروش عمده محصولات دیجیتال و قطعات کامپیوتر می‌تواند برندی معتبر برای خرید شما مشتری عزیز باشد. نکته‌ای که سورس کامپیوتر را به نسبت سایر رقبا متمایز می‌کند؛ قیمت مناسب و محصول درجه یک است. برای خرید پاوربانک شیائومی 20000 و کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم تا مشاورین ما در پشتیبانی سورس کامپیوتر تماس بگیرید.