بهترین هدست های گیمینگ (معرفی 7 هدفون مخصوص بازی با کیفیت)

بهترین هدست های گیمینگ (معرفی 7 هدفون مخصوص بازی با کیفیت)
زمان مورد نیاز برای مطالعه

بهترین هدست های گیمینگ بازار کدام اند؟ گیمرها بخش مهمی از کاربران دنیای دیجیتال را تشکیل می‌دهند. بازی‌های کامپیوتری، قابلیت غرق کردن گیمر در دنیای خود و سرگرم شدن برای ساعات طولانی را فراهم می‌کنند. بسیاری از گیمرها، عاشق کاراکترهای موجود در دنیای گیمینگ می‌شوند؛ با پیروزی آن‌ها لبخند می‌زنند و با مرگ آن‌ها به سوگ می‌نشینند. از مهم‌ترین عوامل تجربه عالی یک بازی کامپیوتری، به صداگذاری و همچنین نحوه شنیدن صدای بازی توسط گیمر برمی‌گردد. یک هدست گیمینگ مناسب، می‌تواند جزئیات صدای محیط بازی و مکالمه بین کاراکترهای آن را در بهترین حالت ممکن به گوش گیمر برساند. در بازار، هدست‌های گیمینگ مختلفی وجود دارد که ممکن است انتخاب از میان آن‌ها سخت باشد. در این مطلب، بهترین هدست های مناسب گیم را با هم بررسی می‌کنیم. با سورس کامپیوتر همراه باشید.

نکات مهم برای انتخاب هدست گیمینگ مناسب

قبل از معرفی بهترین هدست های گیمینگ، به این اشاره می‌کنیم که برای انتخاب هدست گیمینگ مناسب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • کیفیت ساخت بالا: هیچ‌کس نمی‌خواهد پس از گذشتن مدت کوتاهی از خرید هدست، با مشکلاتی مثل پارگی بالشتک گوشی‌ها یا شکستن هدست مواجه شود. پس هدست باید کیفیت بالایی داشته باشد.
  • طراحی زیبا و نورپرداری: اکثر محصولات گیمینگ، دارای نورپردازی‌های زیبا هستند. این ویژگی می‌تواند جلوه بسیار فوق‌العاده‌ای را به اتاق گیمینگ شما بدهد.
  • ارگونومی مناسب: بهترین هدست های گیمینگ، طوری طراحی شده‌اند که گوش و گردن شما را در حین ساعات طولانی بازی اذیت نکنند.
  • وجود قابلیت حذف نویز: بعضی از هدست‌ها، قابلیتی به نام حذف نویز دارند. وجود این قابلیت، در هنگام انجام بازی‌های آنلاین گروهی مثل کانتر استرایک خودش را نشان می‌دهد. به لطف این قابلیت، یک مکالمه شفاف را با هم‌تیمی‌های خود تجربه خواهید کرد.
  • میکروفون مناسب: یک میکروفون مناسب نقش مهمی در انجام بازی‌های گروهی و استریم کردن بازی‌ها دارد.
  • نحوه اتصال: هدست‌ها را می‌توان از طریق سیم یا با استفاده از بلوتوث، به دستگاه‌های مختلف وصل کرد. بعضی از هدست‌ها هم از هر دو قابلیت اتصال پشتیبانی می‌کنند. نحوه اتصال بی‌سیم، آزادی عمل بیشتری را در هنگام بازی به شما می‌دهد. بعضی‌ها هم ترجیح می‌دهند یک اتصال باکیفیت را با استفاده از سیم، تجربه کنند.

توجه به این نکات، در هنگام خرید هدست گیمینگ بسیار مهم است.

معرفی بهترین هدست های گیمینگ

هدست‌های مختلفی با ابعاد، شکل‌ها و قابلیت‌های گوناگون در بازار وجود دارند. در این قسمت، بهترین هدست‌های مناسب گیم را برای سلایق و کاربردهای مختلف معرفی می‌کنیم.

هدست مخصوص بازی ریزر مدل Kaira PRO xbox

هدست مخصوص بازی ریزر مدل Kaira PRO xbox – یک هدست گیمینگ بی سیم همه فن حریف

معرفی هدست گیمینگ را با یکی از بهترین محصولات ریزر شروع می‌کنیم. ریزر جزو بهترین تولیدکنندگان تجهیزات گیمینگ مثل صندلی گیمینگ است. محصولات این شرکت، کیفیت و تنوع بالایی دارند. هدست مخصوص بازی ریزر مدل Kaira PRO xbox یک هدست بی‌سیم است که تا ۱۵ متر برد دارد.

میکروفون این محصول می‌تواند با کنترل صدای داخلی و خارجی، یک مکالمه باکیفیت و شفاف را به شما ارائه دهد. امکان شخصی‌سازی نورپردازی هدست با استفاده از اپلیکیشن Razer Headset Setup برای Xbox، وجود دارد. این هدست مجهز به قابلیت حذف نویز نیست، اما بالشتک‌های آن به عنوان یک عایق عالی صدا عمل می‌کنند. شارژ این هدست از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود. هدست Kaira Pro xbox با انواع دستگاه‌های ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی سازگار است.

برای خرید این هدست، به لینک زیر مراجعه کنید:

هدست مخصوص بازی ریزر مدل Kaira PRO xbox

هدست مخصوص بازی ریزر مدل RAZER KRAKEN V3 PRO

هدست مخصوص بازی ریزر مدل RAZER KRAKEN V3 PRO – بهترین هدست گیمینگ ریزر، سازگار با همه پلتفرم‌ها

هدست ریزر RAZER KRAKEN V3 PRO جزو بهترین هدست های گیمینگ است که با تمامی پلتفرم‌های معروف، سازگار است. این محصول از طریق دانگل بلوتوث و کابل AUX به کامپیوتر یا کنسول بازی متصل می‌شود. در این هدست، از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده شده که صدای شفاف و عالی را برای شما فراهم می‌کند. به لطف وجود تکنولوژی HYPERSPEED WIRELESS، هیچ‌گونه تاخیری در هنگام اتصال این هدست به صورت بی‌سیم مشاهده نمی‌شود و یک هماهنگی عالی بین صدا و تصویر وجود دارد.

میکروفون هدست مخصوص بازی ریزر مدل RAZER KRAKEN V3 PRO صداهای اضافی اطراف را به خوبی حذف می‌کند تا کیفیت مکالمه بالاتر برود. این هدست از ۱۶.۸ میلیون جلوه رنگی پشتیبانی می‌کند و قابلیت شخصی‌سازی رنگ‌پردازی هم در آن وجود دارد. هدست RAZER KRAKEN V3 PRO قابلیت اتصال به پلی استیشن، نینتندو، کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ گیمینگ و تلفن همراه را دارد.

برای خرید این هدست، به لینک زیر مراجعه کنید:

هدست مخصوص بازی ریزر مدل RAZER KRAKEN V3 PRO

هدست مخصوص بازی ریزر مدل Kaira for xbox

هدست مخصوص بازی ریزر مدل Kaira for xbox – یکی از بهترین هدست های گیمینگ برای طرفداران ایکس باکس

می‌رسیم به یک محصول خوش‌قیمت از ریزر. کسانی که بودجه محدود‌تری دارند، می‌توانند خرید این هدست را مدنظر قرار دهند. هدست مخصوص بازی ریزر مدل Kaira for xbox، علاوه بر محصولات ایکس باکس مثل XBOX SERIES X، Xbox One و Xbox One S با کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن هم سازگار است. این هدست، دارای ۱۵ متر برد است و درایورهای ۵۰ میلی‌متری آن، تفکیک صدای بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

برای خرید این هدست، به لینک زیر مراجعه کنید:

هدست مخصوص بازی ریزر مدل Kaira for xbox

هدست مخصوص بازی سونی رنگ سفید مدل PULSE 3D

هدست مخصوص بازی سونی رنگ سفید مدل PULSE 3D – بهترین هدست گیمینگ برای طرفداران پلی استیشن

در ادامه معرفی بهترین هدست های گیمینگ، می‌رسیم به محصولی از کمپانی معظم سونی. سونی هم مثل ریزر از دیگر تولیدکنندگان معتبر تجهیزات اتاق گیمینگ است. هدست PULSE 3D در عین داشتن کیفیت بالا، قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر مدل‌های ریزر دارد. امکان اتصال هدست PULSE 3D از طریق دانگل بلوتوث و جک ۳.۵ میلی‌متری وجود دارد.

جنس بالشتک این هدست از چرم مصنوعی و مخمل خوابدار است و گوش شما را به هیچ وجه اذیت نخواهد کرد. برد این محصول در حالت بی‌سیم به ۱۵ متر هم می‌رسد. شما می‌توانید این هدست سونی را علاوه بر رنگ سفید، در رنگ‌های مشکی و چریکی هم خریداری کنید.

قابلیت حذف نویز در این هدست وجود ندارد، ولی بالشتک‌های آن به خوبی به عنوان عایق صدا عمل می‌کنند. از جمله ویژگی‌های این هدست، امکان پخش صدای سه بعدی و صدای فراگیر است. این مدل با پلی استیشن ۴ و ۵ و همچینن با کامپیوترهای ویندوز و مک، سازگار است.

برای خرید این هدست، به لینک زیر مراجعه کنید:

هدست مخصوص بازی سونی رنگ سفید مدل PULSE 3D

هدست مخصوص بازی ریزر مدل RAZER KRAKEN V3 Hypersense

هدست مخصوص بازی ریزر مدل RAZER KRAKEN V3 Hypersense – یکی از بهترین هدست های گیمینگ برای انجام بازی‌های اکشن

می‌رسیم به معرفی هدفون گیمینگ KRAKEN V3 Hypersenseاز کمپانی ریزر. هدست RAZER KRAKEN V3 که خودش از بهترین هدست های گیمینگ بازار بود، دارای مدلی با پسوند Hypersense هم است. به لطف تکنولوژی Hypersense قدرت شنوایی گیمر چند برابر می‌شود؛ مخصوصا هنگام انجام بازی‌های اکشن. شما صدای انفجار و گلوله را طوری با تمام وجود حس خواهید کرد انگار که خودتان در وسط میدان جنگ هستید!

 نورپردازی این محصول، جلوه خاصی را به میز گیمینگ شما می‌دهد. میکروفون جداشونده HyperClear Cardioid که در هدست ریزر مدل RAZER KRAKEN V3 Hypersense وجود دارد، تمامی نویزهای اطراف را حذف می‌کند تا یک مکالمه عالی را با استفاده از آن تجربه کنید.

برای خرید این هدست، به لینک زیر مراجعه کنید:

هدست مخصوص بازی ریزر مدل RAZER KRAKEN V3 Hypersense

هدست مخصوص بازی ریزر مدل Blackshark V2 SPECIAL EDITION

هدست مخصوص بازی ریزر مدل Blackshark V2 SPECIAL EDITION – بهترین هدست گیمینگ ریزر برای کسانی که هدست باسیم را ترجیح می‌دهند

این هدست هم جزو دیگر محصولات جذاب ریزر است. اگر به هدست‌های باسیم علاقه‌مند هستید، هدست Blackshark V2 SPECIAL EDITION را انتخاب کنید.

این هدست با تمامی پلتفرم‌ها شامل ایکس باکس، پلی استیشن، کامپیوترهای شخصی و تلفن‌های همراه (که دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هستند) سازگار است. میکروفن این محصول از نوع ثابت است. بالشتک‌های Blackshark V2 SPECIAL EDITION ، به خوبی می‌توانند نویز صدای اطراف را حذف کنند.

برای خرید این هدست، به لینک زیر مراجعه کنید:

هدست مخصوص بازی ریزر مدل Blackshark V2 SPECIAL EDITION

هدست باسیم ریزر مدل iFrit

هدست باسیم ریزر مدل iFrit – یکی از بهترین هدست های گیمینگ ارزان

آخرین هدستی که معرفی می‌کنیم، یک هدست باسیم دیگر به نام ریزر مدل iFrit است. این محصول، قیمت بسیار مناسبی دارد و ارزان‌ترین هدست ریزر معرفی شده در این مطلب است. در این هدست، امکاناتی مثل تغییر میزان بم بودن صدا، تغییر بالانس صدا در هنگام مکالمه و روشن و خاموش کردن فناوری صدای فراگیر وجود دارد.

گوشی‌های این هدست بر خلاف مدل‌هایی که معرفی کردیم، درون گوش قرار می‌گیرند. کسانی که به هدست‌های با طراحی مشابه ریزر iFrit علاقه دارند، این هدست را مدنظر قرار دهند.

برای خرید این هدست، به لینک زیر مراجعه کنید:

هدست باسیم ریزر مدل iFrit

بهترین هدست های گیمینگ اورجینال را از سورس کامپیوتر بخرید

تمامی محصولاتی که معرفی کردیم، با ضمانت اصالت کالا در سورس کامپیوتر موجود هستند. شما می‌توانید مشخصات و قیمت دقیق هر یک از آن‌ها را در سورس کامپیوتر مشاهده کنید.

دیدگاه ها