بهترین موس گیمینگ 2024 (راهنمای خرید موس گیمینگ)

بهترین موس گیمینگ 2024 (راهنمای خرید موس گیمینگ)
زمان مورد نیاز برای مطالعه

در چند سال گذشته بازی‌های کامپیوتری رشد شگفت آوری داشته و تبدیل به یک دنیای موازی هیجان انگیز شده‌اند. جذابیت، هیجان و واقعیت انگاری بازی‌های کامپیوتری واقعا شگفت انگیز و افسانه‌ای است. همین موضوع نیاز به تجهیزات و لوازم جانبی تخصصی گیمینگ مانند موس گیمینگ، هدفون گیمینگ، صندلی گیمینگ و لپ تاپ گیمینگ برجسته‌تر می‌کند. در حقیقت یک بازی فوق العاده بدون تجهیزات گیمینگ چنگی به دل نمی‌زند و نمی‌تواند آن طور که باید شاید مخاطب را در خود غرق کند.

راهنمای خرید موس گیمینگ

یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که بهترین تجهیزات گیمینگ را در ایران با بهترین کیفیت و ضمانت اصل بودن ارائه می‌دهد، فروشگاه سورس کامپیوتر است. همه لوازم جانبی که برای لذت بردن از بازی نیاز دارید مانند بهترین موس گیمینگ، هدفون‌های گیمینگ با صدای فراگیر و کیبورد گیمینگ کاملا تخصصی را در این فروشگاه می‌توانید تهیه کنید.

موس گیمینگ یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی برای یک بازی فوق العاده است، چرا که تقریباً این موس است کنترل بازی را در دستان گیمر قرار می‌دهد. بدون داشتن یک موس گیمینگ خوب، لذت بردن از بازی کامپیوتری تقریباً غیر ممکن است. در این مقاله قصد داریم نکاتی که برای خرید بهترین موس گیمینگ باید در نظر داشته باشید را بررسی کنیم. همچنین چند موس گیمینگ پرطرفدار بازار را بررسی خواهیم کرد و در نهایت بهترین موس گیمینگ 2024 را معرفی می‌کنیم.

بهترین موس گیمینگ

بهترین موس گیمینگ 2024

7- موس با سیم گیمینگ ردراگون مدل  Memeanlion Chroma M710

هرچند نمی‌توان آن را بهترین موس گیمینگ دانست، اما با دقت 5000 نقطه بر اینچ که در صورت استفاده از نرم افزار تا 10000 نقطه بر اینچ قابل افزایش است، در این بازه قیمتی قابل قبول است. قابلیت اتصال آن فقط با سیم است. اگر بی‌سیم بودن موس برای شما مهم است با کمی هزینه بیشتر می‌توانید موس گیمینگ ردراگون مدل Mirage Pro M690 RGB را تهیه کنید.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

موس با سیم گیمینگ ردراگون مدل Memeanlion Chroma M710

6- موس بی‌سیم مخصوص بازی ردراگون مدل  Mirage Pro M690 RGB

یک موس گیمینگ فوق العاده که اصلی‌ترین ویژگی آن داشتن یک کلید قابل برنامه ریزی است که در بهترین موقعیت ممکن قرار دارد. دقت آن 8000 نقطه بر اینچ است که آن را تبدیل به بهترین موس گیمینگ برای بازی‌هایی که نیاز به دقت بالا دارند می‌کند.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

موس بی‌سیم مخصوص بازی ردراگون مدل Mirage Pro M690 RGB

5- موس مخصوص بازی ردراگون مدل  Reaping M987-W

اگر داشتن یک سیستم گیمینگ با جلوه‌های ویژه برای شما مهم است، موس ردراگون مدل  Reaping M987-W بهترین موس گیمینگ برای شما خواهد بود. این موس فوق العاده با نورپردازی RGB با 7 حالت نورپردازی و الگوی تابش تنفس سیستم گیم شما را واقعا چشم‌نواز می‌کند.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

موس مخصوص بازی ردراگون مدل Reaping M987-W

4- موس گیمینگ تی دگر  BRIGADIER T-TGM206 White

اگر به دنبال یک موش گیمینگ با قیمت مناسب هستید، این موس می‌تواند بهترین موس گیمینگ در این رده قیمتی باشد. دقت آن 1200 تا 7200 نقطه بر اینچ است که با توجه به قیمت آن واقعا قابل قبول است. به دلیل سیمی بودن آن سرعت فوق العاده‌ای دارد و با داشتن یک سیم با طول 1.8 متر، آزادی عمل کافی برای گیمر را فراهم می‌کند.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

موس گیمینگ تی دگر BRIGADIER T-TGM206 White

3- موس باسیم مخصوص بازی تی دگر  Imperial T-TGM310w

یک موس گیمینگ قیمت مناسب که دقت آن در این رده قیمتی بی‌نظیر است. این موس گیمینگ سیمی با دقت 10000 نقطه بر اینچ واقعا بهترین موس گیمینگ در این بازه قیمتی است. طول کابل آن 2 متر است که از میانگین طول 1.8 متر برای اکثر موس‌ها 20 سانت بیشتر است. این یعنی بیشتری آزادی عمل برای گیمر!

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

موس باسیم مخصوص بازی تی دگر Imperial T-TGM310w

2- موس با سیم گیمینگ ردراگون مدل TRIDENT M693

یک موس گیمینگ عالی با امکان اتصال دوگانه بی‌سیم و با سیم که با 7 کلید قابل برنامه ریزی بهترین موس گیمینگ برای سفارشی شدن است.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

موس با سیم گیمینگ ردراگون مدل TRIDENT M693

1- موس باسیم مخصوص بازی ریزر مدل Deathadder Essential White

اگر به دنبال یک موس با کیفیت هستید که سطح بازی شما را یک پله بالاتر ببرد، قطعاً موس گیمینگ ریزر مدل Deathadder Essential White بهترین انتخاب خواهد بود. موس‌های گیمینگ Deathadder بهترین موس گیمینگ هستند که با فروش 10 میلیون از این موس در سال‌های گذشته، پیش‌بینی می‌شود عنوان بهترین موس گیمینگ 2024 را از آن خود کند.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

موس باسیم مخصوص بازی ریزر مدل Deathadder Essential White

راهنمای خرید موس گیمینگ

برای خرید بهترین موس گیمینگ باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در حقیقت نمی‌توان یک راهنمای خرید موس گیمینگ ارائه کرد که برای همه گیمرها صدق کند. انتخاب بهترین موس گیمینگ مستلزم در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف از جمله ترجیحات بازی و سبک بازی شما است. اما در اینجا چند نکته مهم و عمومی که هر گیمر برای خرید موس باید در نظر بگیرد را بررسی می‌کنیم.

حساسیت موس DPI (نقطه در هر اینچ)

DPI حساسیت ماوس را اندازه گیری می‌کند. مقادیر بالاتر DPI امکان حرکت سریعتر موس را فراهم می‌کند. در صورت امکان یک موسی با تنظیمات DPI قابل تغییر در نظر بگیرید تا بتوانید حساسیت را بر اساس نیازهای بازی خود تغییر دهید. مقادیر بسیار بالای DPI ممکن است همیشه لازم نباشد.

موس بی‌سیم یا با سیم

موس‌های سیمی به طور کلی تاخیر کمتری دارند و کمتر مستعد تداخل هستند. با این حال، فناوری بی سیم پیشرفت کرده است و بسیاری از ماوس‌های بازی سطح بالا، اتصال بی سیم با تاخیر بسیار کم را ارائه می‌دهند. البته قطعاً قیمت این موس‌ها قابل توجه خواهد بود! تا جای ممکن یک موس با قابلیت اتصال دوگانه تهیه کنید تا در صورت لزوم بتوانید از هر دو حالت استفاده کنید.

کلیدهای قابل برنامه ریزی

موس‌های بازی اغلب دارای کلیدهای قابل برنامه ریزی اضافی برای اختصاص عملکردها یا ماکروهای خاص هستند. انواع و نحوه قرارگیری این کلیدها را بر اساس ترجیحات بازی خود در نظر بگیرید. سفارشی سازی نرم افزار نیز بسیار مهم است و به شما امکان می‌دهد تنظیماتی مانند سطوح DPI، تخصیص دکمه‌ها و نور موس را بر اساس ترجیحات خود تنظیم کنید.

نورپردازی RGB

هرچند این ویژگی گرچه مستقیماً بر عملکرد تأثیر نمی گذارد، اما یک ویژگی زیبایی شناختی محبوب در ماوس‌های بازی است. اگر به جذابیت سیستم گیم خود اهمیت می‌دهید، یک ماوس با امکان نورپردازی RGB قابل تنظیم بخرید.

قیمت مقرون به صرفه

الزاماً خرید یک موس گرانقیمت به معنای یک خرید خوب نیست! سعی کنید یک تعادل بین قیمت، کیفیت و ویژگی‌های موس برقرار کنید. برخی مواقع قیمت یک موس صرفآً به این دلیل که از یک برند خاص است گران‌تر است. ترجیحا به دنبال کیفیت و سرعت باشید تا شهرت برند!

راهنمای خرید موس گیمینگ

کلام آخر

خرید تجهیزات کنترلی گیمینگ که شامل خرید کیبورد گیمینگ و موس گیمینگ می‌شود، می‌تواند به اندازه خرید لپ تاپ مناسب گیمینگ مهم باشد. یک سی پی یو با قدرت پردازش فوق العاده بالا در صورتی که با یک موس و کیبورد مناسب همراه نشود، نمی‌تواند عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

دیدگاه ها