بهترین موس گیمینگ زیر یک میلیون+6 مدل جدید

بهترین موس گیمینگ زیر یک میلیون+6 مدل جدید
زمان مورد نیاز برای مطالعه

موس مناسب بازی برای گیمرها بسیار مهم است، زیرا اگر موس بازی عملکرد مناسبی نداشته باشد گیمر نمی‌تواند به سرعت و دقت در بازی واکنش نشان دهد. موس گیمینگ مدل‌های مختلفی دارد. برای خرید آن می‌توانید از بین گزینه‌های متعدد، موس مورد دلخواه را انتخاب کنید، اما اگر بودجه کمی دارید باید دقت بیشتری داشته باشید تا بتوانید موس با کیفیت بالا و قیمت مناسب انتخاب کنید. در این مقاله از سورس کامپیوتر با عنوان بهترین موس گیمینگ زیر یک میلیون به معرفی بهترین مدل‌ها می‌پردازیم تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین موس‌های گیمینگ زیر یک میلیون

برند تی‌دگر و ردراگون از برندهای معروف در تولید لوازم جانبی کامپیوتر هستند که از مهم‌ترین محصولات آن‌ها می‌توان موس و کیبورد را نام برد. برخی از بهترین موس های گیمینگ زیر یک میلیون عبارتند از:

موس باسیم مخصوص بازی تی دگر Imperial T-TGM310w

موس گیمینگ T-TGM310 RGB یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین موس‌های بازی است. این موس دارای 8 دکمه قابل تنظیم است که کاربران می‌توانند به آسانی تنظیمات لازم برای بازی را انجام دهند. موس T-TGM310 RGB از جمله موس‌های سیمی بوده و درگاه این موس از نوع USB محدود است و طول کابل آن 180 سانتی‌متر می‌باشد. محدوده دقت در نظر گرفته شده برای آن زیاد است. این موس را می‌توان بین بازه 1200 تا 32000 DPI تنظیم کرد. سنسور این مدل موس از نوع 8000DPI  نوری و اپتیکال بوده و قابلیت جابجایی در سطوح مختلف را دارد. به دلیل طراحی متقارن بدنه موس، می‌توان به راحتی با هر دو دست از آن استفاده کرد. این موس دارای حافظه داخلی است و به کمک طراحی ارگونومیک آن می‌توانید ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی از آن استفاده کنید. همچنین تکنولوژی نورپردازی آن یکی از جذاب‌ترین تکنولوژی‌ها در بخش نورپردازی RGB است.

مشاهده و خرید محصول از طریق لینک:

موس باسیم مخصوص بازی تی دگر Imperial T-TGM310w

بهترین موس گیمینگ زیر یک میلیون

موس گیمینگ تی دگر BRIGADIER T-TGM206 White

موس بازی T-DAGGER BRIGADIER T-TGM206 ابزاری عالی برای بازی با عملکرد بالا است. طرح و رنگ بسیار شیکی دارد که برای گیمرهایی که به ظاهر مدرن و شیک اهمیت می‌دهند، جذاب است. شکل ارگونومیک آن به گونه‌ای طراحی شده که به آسانی در دستانتان قرار می‌گیرد و برای بازی با مدت طولانی مناسب است. سطح بافت روی موس باعث چسبندگی محکم دست می‌شود و احتمال خطا را کاهش می‌دهد و حرکت و کنترل دقیق را امکان پذیر می‌کند.

این موس مجهز به سنسور نوری با دقت بالا است و دقت و پاسخ‌گویی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. با کلید تغییر DPI  از 1200 تا 7200، می‌توانید حساسیت موس را با توجه به سبک بازی خود و نیازهای بازی‌های مختلف شخصی‌سازی کنید. این انعطاف‌پذیری باعث حرکت یکپارچه موس و نشانه‌گیری سریع و درست آن می‌شود.

مشاهده و خرید محصول از طریق لینک:

موس گیمینگ تی دگر BRIGADIER T-TGM206 White

 بهترین موس گیمینگ زیر یک میلیون

موس مخصوص بازی ردراگون مدل Reaping M987-W

 موس بازی سیمی Redragon M987یکی از بهترین موس گیمینگ زیر یک میلیون می‌باشد و برای گیمرهایی طراحی شده است که بازی‌های ورزشی انجام می‌دهند و برای افرادی مناسب است که توقع عملکرد بالا از موس دارند. این موس دارای ساختار پوسته لانه‌زنبوری بسیار سبکی است که با ظاهری جذاب و ارگونومی بالا، مطابق با استانداردهای جهانی بهترین عملکرد را در حین کار با بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. وزن بسیار سبکی معادل 65 گرم دارد و به دلیل همین ویژگی جابجایی و کار با آن بسیار آسان است. علاوه بر این با ظاهر فوق‌العاده ارگونومیکی که دارد، می‌توان با هر دو دست (راست و چپ) از آن استفاده کرد.

این موس با ویندوزهای Windows 11، Windows 10، Windows 8، Windows 7، Windows Vista یا Windows XPکامپیوتر سازگار است. دارای 6 دکمه قابل برنامه‌ریزی نور پس زمینه RGB با حسگر Optical High-Precision با حساسیت حسگر 12400 DPI و حالت‌های تنظیم 500/1000/2000/3000/6200 DPI است.

مشاهده و خرید محصول از طریق لینک:

موس مخصوص بازی ردراگون مدل Reaping M987-W

بهترین موس های گیمینگ زیر یک میلیون

موس باسیم مخصوص بازی تی دگر مدل Lance Corporal T-TGM107

سنسور اپتیکال موس مدل T-TGM107 T-DAGGER  دارای نرخ پاسخ‌دهی 1000، 1600، 2400، 3200 Dpi  و دقت متغیر بین 500 هرتز با سرعت 12 2 G ACC است که با اجرای دستورات مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن برای دوستداران بازی، عملکرد بهینه را ارائه می‌دهد. در ساخت این موس از مواد مرغوب و مقاوم استفاده شده و به دلیل طراحی ارگونومیک بدنه می‌توان از آن برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. با نورپردازی زیبای RGB جلوه‌ای مدرن دارد. این برند برای TGM107 اتصال سیمی را در نظر گرفته است که توسط یک کابل 180 سانتی‌متری با رابط USB انجام می‌شود و ضمن پشتیبانی از کارایی plug and play، اتصال راحت و سریعی را با دستگاه‌های سازگار مانند لپ‌تاپ و دیگر سیستم‌ها فراهم می‌کند. بر روی بدنه این موس 6 کلید فیزیکی نصب شده که طول عمر آن حدود 5 میلیون کلیک است.

مشاهده و خرید محصول از طریق لینک:

موس باسیم مخصوص بازی تی دگر مدل Lance Corporal T-TGM107

بهترین موس های گیمینگ زیر یک میلیون

موس مخصوص بازی ردراگون مدل COBRA M711 C

موس گیمینگ M711 از دیگر محصولات برند معروف ردراگون است. ظاهر این موس با موس‌های معمولی تفاوت دارد. این موس از طراحی مدرن با خطوط شکسته نامتقارن برخوردار است. علاوه بر ظاهر جذاب، استفاده از آن برای گیمرها راحت می‌باشد. شاید در نگاه اول فکر کنید که استفاده از این طرح بیشتر جنبه تزئینی دارد، اما این گونه نیست. گیمرها ساعت‌ها به بازی می‌پردازند و به دلیل استرس و هیجان دستانشان عرق می‌کند. در این هنگام، استفاده از موس سخت‌تر می‌شود و می‌تواند روی بازی اثر زیادی بگذارد. این مدل، سیمی به طول 1.8 متر دارد. گیمرهای حرفه‌ای می‌دانند که استفاده از موس‌های با سیم، خیلی بهتر از موس‌های بدون سیم است. علت این برتری می‌تواند تا حدی به دلیل عدم تاخیر باشد. اتصال موس‌های بدون سیم در بهترین حالت نیز برای اجرای فرمان کند است. شاید این تأخیر در شرایط عادی قابل توجه نباشد، اما حتی چند صدم ثانیه آن برای یک گیمر حرفه‌ای مهم است. اتصال این موس با استفاده از پورت USB  با طول کابل 1.8 متر است.

مشاهده و خرید محصول از طریق لینک:

موس مخصوص بازی ردراگون مدل COBRA M711 C

موس گیمینگ زیر ۱ میلیون

موس با سیم گیمینگ ردراگون مدل Memeanlion Chroma M710

از بهترین موس گیمینگ زیر یک میلیون می‌توان موس مدلM 710 را نام برد که از محصولات پرطرفدار برند ردراگون است و با طرحی جذاب و متناسبی که با دست کاربر دارد برای بازی مناسب می‌باشد. این موس با نورپردازی RGB قابل تنظیم برای شما امکان انتخاب رنگ‌بندی مختلف را فراهم می‌کند. بدنه آن از جنس مواد با کیفیت می‌باشد و در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد.

موسRedragon M710 با آپشن‌های بیشتر مانند تنظیمات و نور RGB قابل تنظیم، سنسور با دقت بالا، کابل USB بلند مرغوب و جابجایی آسان برای بازی‌های رایانه‌ای و برنامه‌های دسکتاپ همچون طراحی گرافیکی به عنوان یکی از برترین موس‌های بازی شناخته شده و یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال یک موس با کیفیت برای برنامه‌های بازی و دسکتاپ هستند.

مشاهده و خرید محصول از طریق لینک:

موس با سیم گیمینگ ردراگون مدل Memeanlion Chroma M710

موس گیمینگ زیر ۱ میلیون

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی بهترین مدل‌های موس گیمینگ زیر ۱ میلیون تومان پرداختیم در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید با توجه به بودجه، سلیقه و نیاز خود از بین مدل‌های اشاره شده موس مناسب خود را از فروشگاه سورس کامپیوتر که یکی از بهترین فروشگاه‌های تجهیزات کامپیوتر است، انتخاب نمایید. تمامی محصولات این فروشگاه از جمله انواع لپ تاپ دارای گارانتی اصالت کالا هستند، همچنین سایت فروشگاه سورس کامپیوتر دارای نماد اعتماد الکترونیک است؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را سفارش داده و به آسانی درب منزل تحویل بگیرید. 

 

دیدگاه ها