بررسی بهترین مدل لپ تاپ لنوو با قیمت مناسب

بررسی بهترین مدل لپ تاپ لنوو با قیمت مناسب
زمان مورد نیاز برای مطالعه
بهترین لپ تاپ یعنی خریدی متناسب با نیاز و بودجه شما، پس برای خرید بهترین لپ‌تاپ لازم است تا اطلاعات خود را در مرحله ابتدایی افزایش دهید؛ اما به طور کل لنوو از آن دست برندهایی است که به دلیل ارائه سری‌هایی با قابیلت‌های متفاوت می‌تواند پاسخگو نیازهای شماست

وقتی که صحبت از واژه بهترین می‌شود، این تفکر اشتباه در ذهن نقش می‌بندد که منظور از واژه بهترین یعنی گران‌ترین لپ تاپ لنوو موجود در بازار، اما این تفکر کاملا اشتباه است؛ زیرا باید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر هدف، هزینه بالا برای خرید لپ تاپ بود؛ واژه گران‌ترین لپ تاپ لنوو سرچ می‌شد. معرفی بهترین مدل لپ تاپ لنوو به عوامل مختلفی ارتباط دارد که امروز به بررسی هر یک خواهیم پرداخت؛ پس با صرف 10 دقیقه از زمان ارزشمند خود همراه ما باشید.

بهترین لپ تاپ لنوو باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

نکته مهمی که در خصوص انتخاب بهترین لپ تاپ لنوو نیاز است تا به آن توجه ویژه داشته باشید، تعریف واژه بهترین مطابق با نیاز‌های شما است. شاید شما یک فیلم باز حرفه‌ای هستید که در هارد خود آرشیو تمامی فیلم‌های IMBD را جای داده‌اید یا یک بلاگر باشید که روزانه زمان زیادی را در بستر وب ‌می‌گذرانید، هر یک از این علاقه‌مندی‌ها و مشاغل نیاز به یک لپ تاپ با ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود دارند.

اگر همان‌طور که گفتیم شما یک فیلم‌‌باز حرفه‌ای باشید؛ نه کارت گرافیک و نه پردازنده، هیچ یک به اندازه صفحه نمایشگر نمی‌تواند برای شما کارایی لازم را داشته باشد. صفحه نمایش شاید از آن دست مواردی باشد که اگر یک فیلم باز حرفه‌ای نباشید، در اولویت‌هایی بعد از پردازنده و کارت گرافیک جای خواهد داشت. موضوع صفحه نمایش که جلوتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد، به دو مورد مهم، یعنی رزولوشن و مات یا براق بودن آن خلاصه می‌شود.

اما به‌طور کلی برای انتخاب بهترین لب تاب لنوو به نکات زیر باید توجه ویژه داشته باشید:

شغل شما و انتظار شما از لپ تاپ: شاید نظر شما بر این باشد که برای انتخاب بهترین لپ‌تاپ لنوو موجود در بازار، قیمت لپ تاپ باید به عنوان عامل اولیه شناخته شود؛ اما این تصور کاملا اشتباه است و برای خرید بهتر باید اول نیاز خود را بسنجید. نویسنده، برنامه نویس، گرافیست، گیمر و فیلم باز هر یک نیازهایی دارند که برای رفع آن‌ها باید لپ ‌تاپ مناسب خود را خریداری کنید.

قیمت لپ‌تاپ: قیمت از آن دست مواردی است که در انتخاب بهترین لپ تاپ لنوو می‌تواند موضوع مهم و تاثیرگذاری در انتخاب شما باشد. اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ لنوو هستید و قیمت موضوع مهمی برای شما است؛ توصیه می‌کنیم آرمان‌گرا نباشید و در خرید لپ تاپ، المان اصلی که با نیاز شما در ارتباط است را حتما سرلوحه خود برای خرید قرار دهید؛ برای مثال اگر به دنبال تماشای فیلم هستید، پیشنهاد می‌کنیم که هزینه خود را صرفاروی صفحه نمایش متمرکز کنید؛ حتی به قیمت خرید لپ تاپ i3 به‌جای i5 لنوو.

خصوصیات ظاهری و وزن: یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید، لازم است حتما به آن توجه کنید؛ خصوصیات ظاهری لپ تاپ‌های لنوو است؛ البته که به غیر از مدل‌های جدید این برند تفاوت آن‌چنانی میان ظاهر مدل‌های لنوو وجود ندارد؛ اما ابعاد و وزن از آن دست مواردی است که به عنوان عوامل تاثیرگذار در خرید یا بهتر بگوییم تعیین بهترین مدل لپ تاپ لنوو تاثیرگذار است.

برند لپ تاپ: برند، آخرین عامل تاثیرگذار در انتخاب لپ‌تاپ است؛ البته که به احتمال فراوان شما تصمیم خود را برای خرید لپ‌تاپ لنوو گرفته باشید؛ اما نکته مهمی که در خصوص برند باید به آن توجه کنیم، قیمت خالص خود برند‌ها است. برای مثال به غیر از برند Apple که سیستم عامل منحصر به فرد خود را دارد و در حوزه لپ‌تاپ حرف اول را می‌زند، سایر برند‌ها از سخت‌افزار و نرم افزار نسبتا ثابتی استفاده می‌کنند.
برای مثال برند ASUS  از آن دست برند‌هایی است که شما برای خرید باید هزینه‌هایی را برای برند کنار بگذارید؛ این موضوع در حالی مطرح است که شما برای خرید یک لپ تاپ با خصوصیات ثابت از برند‌های دیگر مانند لنوو باید هزینه کم‌تری را بپردازید؛ البته که این موضوع به هیچ وجه به معنای کیفیت پایین محصولات لنوو نیست و به عکس این برند به عنوان یکی از برندهای برتر موجود در بازار شناخته می‌شود.

آنچه که تا اکنون خواندید...

  • بهترین مدل لپ تاپ لنوو یعنی کدام مدل و با چه قیمتی مناسب نیازهای شما است.
  • برای انتخاب بهترین لپ تاپ لنوو شغل و انتظار شما از لپ تاپ در کنار قیمت از عوامل مهم و تاثیرگذار به شمار می‌رود.
  • از نظر برند شاید لنوو به نسبت سایر برندها کمی ارزان باشد؛ اما این به معنای کیفیت پایین این برند نیست و به نوعی برند کاری و راه انداز بازار شناخته می‌شود.

برند لنوو را بهتر بشناسیم

لنوو شرکت رایانه‌ای چند ملیتی (چینی و آمریکایی) است که در حوزه تولید محصولات کامپیوتری، لپ تاپ و لوازم جانبی، گزینه ایده‌آلی به شمار می‌رود.

تاریخچه برند لنوو

لیو شوانژی فردی بود که مانند هر پیشروی دیگر در حوزه دیجیتال و تکنولوژی کار بزرگی را رقم زد؛ لیو به همراه 10 نفر از دوستان خود در قالب یک گروه پرانرژی، برند لجند (Legend را پایه گذاری کرد. این برند با سرمایه‌ای در حدود 200 هزار یوان یا همان 30 هزار دلار پایه گذاری شد؛ به گونه‌ای که امروزه به یکی از برند‌های پرفروش و پرطرفدار لنوو تبدیل شده است.

لیو شوانژی بعد از مدتی تصمیم گرفت تا با گسترش ابعاد کسب‌وکار خود را گسترش و به نوعی آن را تبدیل به یک برند بین‌المللی کند؛ اما به دلیل ثبت برند Legend به عنوان یک برند بین المللی امکان استفاده از این نام وجود نداشت و همین موضوع باعث شد تا ابتدای نام Legend با نام Novo به معنای جدید ادغام شود که سرآمد Lenovo شد.

لنوو چندمین برند پرفروش جهان است؟

شاید اگر موضوع پرفروش بودن لپ تاپ در ایران مطرح باشد، بدون شک به ترتیب ASUS ، LENOVO ، acer و APPLE چهار برند پرفروش موجود در بازار باشند؛ اما این ترتیب در بازار جهان به‌گونه دیگری است. (منبع سایت درجه)

اما در خصوص پرفروش‌ترین برند‌های جهان موضوع کمی متفاوت است و تنها دلیل آن در آمار متفاوت و غیر رسمی کشورهای مختلف خلاصه می‌شود؛ اما برای ارائه یک آمار جامع برای شما همراهان عزیز سورس کامپیوتر تصویر و آمار زیر که از سایت مجله لپ تاپ  در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، نشان می‌‌دهد که برخلاف ایران Lenovo در جایگاه پنجم جهان قرار دارد. اما احتمالا این سوال در ذهن شما ایجاد می‌شود که چه معیارهایی لنوو را تبدیل به دومین برند پرفروش جهان کرده است؟

این سوال پاسخ نسبتا ساده‌ای دارد! قیمت جهانی مناسب لپ تاپ لنوو و گارانتی‌های معتبر موجود در ایران مهم‌ترین عامل فروش بالای این برند به شمار می‌رود که دلیل قانع کننده‌ای برای خرید لپ‌تاپ‌های این برند است.

گارانتی‌های برند لپ تاپ لنوو

ورای از هرگونه جنبه تبلیغاتی، برندهای ذکر شده به عنوان معتبر‌ترین برند‌های موجود در بازار برای برند لنوو هستند که هر یک براساس استراتژی خود خدمات متفاوتی را ارائه می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت هر یک اطلاعات کاربردی در این زمینه کسب کنید. لیست برترین گارانتی‌های لپ تاپ لنوو به شرح زیر هستند:

  1. گارانتی امرتات
  2. گارانتی آوات
  3. گارانتی گرین
  4. گارانتی امتداد سازگار ارقام

رنج قیمتی بهترین مدل لپ تاپ‌های لنوو

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم قیمت یکی از ارکان مهم در تعیین بهترین لپ تاپ لنوو است که مجدد تکرار می‌کنیم تا آن را در زمره عوامل ثانویه قرار دهید؛ اما در مورد رنج قیمتی، با توجه به قیمت روز لپ تاپ لنوو این بازه ما بین 9 میلیون تومان تا 46 میلیون تومان قرار دارد که باید به آن توجه ویژه داشته باشید.


آنچه که تا اکنون خواندید...

  • لنوو یک کشور نه‌چندان قدیمی اما شناخته شده در حوزه تولید رایانه، لپ تاپ و لوازم جانبی آن است.
  • این برند یک شرکت چینی آمریکایی است که به عنوان پنجمین برند پرفروش لپ تاپ در جهان و دومین برند پرفروش ایران شناخته می‌شود.
  • محصولات این برند در ایران گارانتی‌های مختلفی دارند و در رنج قیمتی 9 تا 46 میلیون قرار دارد.

سری‌های لپ تاپ لنوو

قبل از پرداختن به موضوع سری‌های لپ تاپ لنوو پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و و دیدگاه وسیع‌تر به مقاله راهنمای خرید لپ تاپ مراجعه کنید.

لپ‌تاپ‌های سری ThinkPad

احتمالا با لیبل آچار فرانسه آشنا باشید! وقتی که از سری‌های تینک پد لنوو صحبت می‌کنیم دقیقا به این سری از لنوو اشاره می‌کنیم؛ زیرا این مدل از لپ‌تاپ‌ها با توجه به کارایی منطقی که دارند؛ گزینه ایده‌آلی برای کارهای اداری، دانشجویی به حساب می‌آیند؛ اما سری لپ‌تاپ‌های Think pad لنوو خود به زیر مجموعه‌های متفاوتی تبدیل می‌شوند که اشاره به هر یک می‌تواند به خرید شما جهت ببخشد.

  • لپ‌تاپ‌های x سری ThinkPad : ضخامت نسبتا کم در کنار وزن ایده‌آل، این لپ‌تاپ را تبدیل به یک همراه همیشگی می‌کند؛ درست مانند یک دفترچه یادداشت جادوئی
  • لپ‌تاپ‌های T سری ThinkPad: لپ‌تاپ‌هایی چغر و بد بدن که اگر با وزن نسبتا زیاد آن‌ها مشکل نداشته باشید تا چند نسل می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • لپ‌تاپ‌هایP سری ThinkPad : درست مانند سری T با قدرت بالا اما وزن کمتر تا با مشکلی مواجه نشوید.
  • لپ‌تاپ‌هایE سری ThinkPad  : لپ‌تا‌پ‌هایی خانگی و کارراه انداز که قیمت مناسبی دارند؛ البته که نباید انتظار بی‌جا از این سری‌ داشت.
  • لپ‌تاپ‌های L سری ThinkPad : لپ‌تاپ‌های این مدل هم به نوعی لپ‌تاپ‌های خانگی به شمار می‌روند که در کنار وزن سبک و ابعاد 13 تا 15 اینچ می‌توانند همراه مناسبی برای شما باشند.
  • لپ‌تاپ‌های A سری ThinkPad : پردازشگر یا قلب تپنده AMD Ryzen نشان از بهانه خوب برای انجام بازی‌های جذاب کامپیوتری است.

لپ‌تاپ‌های سری Think Book

لپ‌تاپ‌های این مدل که از سری E کمی قدرتمند‌تر هستند، می‌توانند برای کارهای اداری سبک گزینه ایده‌الی باشند؛ البته که این مدل شاید از نظر آپشن‌های ظاهری گزینه بروز‌تری باشد ولی باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشید که لپ‌تاپ‌های این سری با کاهش برخی آپشن‌ها در پورت‌های خروجی و ورودی می‌توانند در برخی مواقع شما را با مشکلاتی رو به رو کند که توجه به این موراد بسیار ضروری است.

تغییراتی که از آن‌ها صحبت کردیم؛ حذف شکاف کارت‌خوان SD Card و جایگزین شدن پورت   HDMI به جای DisplayPort است؛ البته سنسور اثر انگشت، بدنه کاملا آلومینیومی و تراشه محافظتی TPM 2.0 از آن دست تغییراتی است که در لپ‌تاپ‌های سری Think Book لنوو به چشم می‌خورد.

لپ‌تاپ‌های سری Ideapad

Ideapad را اگر به صفت بهترین لب تاب لنوو نسبت دهیم؛ اشتباه نکردیم؛ البته اگر منظور از بهترین برای نیازهای روزمره باشد. این مدل شاید یک لپ تاپ خارق العاده برای کارهای گرافیکی و گیمینگ نباشد؛ اما قابلیت‌های وسیع در کنار ظاهر زیبا و مدرن Ideapad این لپ‌تاپ را تبدیل به یک لپ تاپ محبوب کرده است. در این قسمت برای آشنایی بیشتر با محصولات این برند لازم است تا به معرفی هر یک بپردازیم.

لپ‌تاپ‌های Ideapad 700: از نظر مصرف اداری و بیزینسی اگر در حوزه برنامه نویسی و گرافیک انتظارات بالایی نداشته باشید، باید بگوییم که بهترین مدل لپ تاپ لنوو برازنده این مدل است.

لپ‌تاپ‌های Ideapad 300&500: لپ‌تاپ‌های این دو سری به توانایی‌های سخت افزاری پایین‌تر به نسبت دیگر سری‌ها گزینه نسبتا ایده‌آلی به شمار می‌روند؛ البته اگر توقع آن‌چنانی از این لپ‌تاپ‌های نداشته باشید.

لپ‌تاپ‌های Ideapad 100: سری 100 آیدیاپد به عنوان یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای ابتدایی‌ترین سطح از نیازها شناخته می‌شود و می‌تواند برای استفاده‌های دانش‌آموزی گزینه ایده‌آلی باشد.

لپ‌تاپ‌های سری YOGA و YOGA BOOK

سری لپ‌تاپ‌های YOGA و YOGA BOOK از آن دست محصولاتی هستند که به واسطه قابلیت به اصطلاح هیبریدی می‌توانند گزینه ایده‌آلی برای دوستانی باشد که میان خرید لپ تاپ و تبلت مردد هستند.

این سری از لپ‌تاپ‌ها که با توجه به کارایی خود در زمره لپ‌تاپ‌های پرطرفدار لنوو قرار دارند، می‌توانند با توجه به قابلیت‌های خود، نیاز شما را از یک لپ تاپ رفع کند. موضوعی که در خصوص سری‌های یوگا مطرح است و باید به آن توجه کنید، افزایش قدرت دستگاه با شماره سری لپ‌تاپ‌های یوگا است. برای مثال شماره سری 900 قدرت بسیار بیشتری از سری 700 خواهند داشت.

اما این مدل لپ تاپ به کدام بخش از توقعات پاسخ می‌دهد؟

با توجه به خصوصیات این لپ تاپ  مانند قابلیت قلم و ... سری یوگا به افرادی که در زمینه طراحی تخصص دارند توصیه می‌شود. البته که در مدل‌های پایین‌تر می‌تواند گزینه مناسبی برای مصارف دانش آموزی باشد.

لپ‌تاپ‌های سریLegion  

 این سری از لپ‌تاپ‌های لنوو که با نام لجیون شناخته می‌شوند، به طور تخصصی برای گیمرها طراحی شده است؛ بدیهی است که لپ‌تاپ‌هایی که برای گیمرها طراحی می‌شود باید خصوصیات قابل توجهی هم‌چون قدرت پردازش بالا در کنار کارت گرافیک قدرتمندی داشته باشد؛ البته که توان بارگذاری و نصب سریع از دیگر  خصوصیات منحصر به‌فرد این سری از لپ تاپ‌های لنوو خواهد بود.

پرفروش‌ترین سری لپ تاپ لنوو

شاید قبل از تغییرات ظاهری در سری Ideapad این لقب شایسته لپ‌تاپ‌های سری Thinkpad  بود؛ اما در حال حاضر هر دو این سری‌ها در زمره پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان قرار دارد؛ برای مثال دو مدل لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل V145 81MT0034IH و مدل لپ تاپ 15 اینچی لنوو Ideapad L340 از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان به شمار می‌روند؛ این درحالی است که در سال 2019 لپ تاپ سری  Lenovo ThinkPad X1 Carbonبه عنوان پرفروش‌ترین و بهترین لپ‌تاپ لنوو در جهان شناخته شد.

اما اگر بخواهیم به صورت کلیتی لپ‌تاپ‌های لنوو را رتبه بندی کنیم، این تعریف به شرح زیر خواهد بود:

  • لپ‌تاپ‌های سری ThinkPad
  • لپ‌تاپ‌های سری Ideapad
  • لپ‌تاپ‌های سری Think Book
  • لپ‌تاپ‌های سری YOGA و YOGA BOOK
  • لپ‌تاپ‌های سری Legion

ارزان‌ترین سری لپ‌تاپ‌های لنوو

اگر لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad E530-Core i3 را از لیست ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار نادیده بگیریم، ارزان‌ترین مدل لپ‌تاپ لنوو در سری Ideapad قرار دارد که این موضوع باعث قرار گرفتن لپ‌تاپ‌های این سری در زمره ارزان‌ترین و پرفروش‌ترین سری‌های لنوو شده است؛ البته همانطور که در بالا اشاره کردیم لپ‌تاپ‌های سری thinkpad که با بهترین لپ‌تاپ‌های سری k ایسوس هم‌رده هستند هم همان‌طور که بالا اشاره کردیم در لیست پرفروش‌ترین و بهترین مدل لپ تاپ لنوو قرار دارند.

مروری برمطالب گذشته

  • دو سری Think pad و Ideapad لنوو بیشترین مدل‌های موجود در بازار را دارند؛ پس بدیهی است که پرفروش‌ترین مدل‌های لنوو از میان این دو سری باشد.
  • به غیر از لپ‌تاپ‌های Legion که به صورت تخصصی برای گیمرها به بازار عرضه شده است؛ دیگر سری‌های لنوو برای قشر خاصی به بازار عرضه نشده‌اند.
  • لپ تاپ‌های سری Ideapad به عنوان ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های این برند شناخته می‌شوند.

مشخصات لپ تاپ لنوو

وقتی صحبت از مشخصات لپ تاپ در میان باشد؛ سوالات زیادی ذهن مخاطبین را درگیر خود می‌کند؛ از ابعاد لپ تاپ‌گرفته تا پردازنده‌ها که هر یک به نوعی در کارایی و قیمت لپ تاپ تاثیرگذار هستند. در این قسمت به صورت کاملا خلاصه و جزئی به بررسی مشخصات لپ‌تاپ‌های لنوو می‌پردازیم؛ اما اگر برای خرید لپ تاپ مایل به کسب اطلاعات جامع‌تر هستید، می‌توانید به مقاله جامع راهنمای خرید لپ تاپ مراجعه کنید.

پردازنده

یکی از راه‌های شناخت بهترین مدل لپ تاپ لنو پردازنده آن است که در زمان خرید باید حسابی آن را با نیازهای خود تطبیق دهید؛ زیرا تاثیر مستقیمی در افزایش قیمت لپ تاپ خواهد داشت. به طور کلی پردازنده‌ها به دو دسته پردازنده مرکزی و پردازنده‌های جانبی مانند پردازنده گرافیکی و حافظه آن‌ها تقسیم می‌شوند.

موضوع مهمی که در هنگام خرید معمولا به آن توجه می‌شود، پردازنده مرکزی است که عموما از جانب دو شرکت Intel و AMD است. عموما به دلایل مختلف که در مقاله مذکور در مورد آن صحبت کردیم؛ Intel پردازنده محبوب‌تری است که در سری‌های i3، i5، i7 و i9 در بازار یافت می‌شوند که تفاوت‌ آن‌ها در سرعت پردازش خلاصه می‌شود.

حافظه لپ تاپ

از دیگر موارد تاثیرگذار در خرید شما حافظه لپ‌تاپ خواهد بود که تاثیر مستقیمی در قیمت نهایی لپ‌تاپ خواهد داشت. حافظه همان‌طور که در خصوص آن صحبت کردیم؛ در دو موضوع حافظه رم و حافظه ذخیره سازی خلاصه می‌شود. در مورد این موضوع هم مانند بحث پردازنده‌ها که در همان مقاله پردازنده‌ها به طور مفصل صحبت کردیم؛ اما به طور کلی موضوع مهمی که در خصوص خرید لپ تاپ باید به آن توجه کنید، خرید لپ تاپ با هر حافظه‌ای مطابق با نیاز شماست.

علت تاکید بر این موضوع اهمیت حافظه لپ‌تاپ است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید؛ زیرا در صورت کم‌بودن حافظه برای ارتقا آن باید مجددا هزینه نسبتا زیادی بپردازید؛ عکس این موضوع هم مطرح است و در صورت خرید لپ‌تاپی با حافظه بالا در صورت عدم نیاز به آن عملا پول خود را صرف قابلیت نامناسبی کردید.

ابعاد و وزن لپ‌تاپ

وزن لپ تاپ اگر با خودرو شخصی رفت‌ و آمد دارید، نمی‌تواند موضوع مهمی باشد؛ البته که شاید این موضوع برای یک خانوم در هر شرایطی موضوع مهمی به شمار رود؛ بنابراین توجه به این ویژگی برای خانم‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است؛ اما در حالت کلی لپ‌تاپ‌هایی که ابعاد و وزن کمتری دارند، می‌توانند گزینه ایده‌آلی برای مصارف و همراهی‌های روزانه باشد؛ البته که ابعاد یک لپ‌تاپ در حمل‌ونقل آن خلاصه نمی‌شود و شما در زمان کار کردن با این موضوع به شدت در ارتباط خواهید بود.

پیشنهاد می‌کنیم اگر در کار خود با صفحات متعدد در وب در ارتباط هستید یا کمبود فضا می‌تواند از تمرکز شما در زمان کار بکاهد سمت لپ‌تاپ‌های کمتر از 15 اینچ نروید. برای مثال برنامه نویسان، گیمرها و فیلم‌بازان نمی‌توانند از لپ‌تاپ‌های 13 اینچ و 11 اینچ استفاده لازم را ببرند.

هر لپ‌تاپ را بهر کاری ساختند، بهترین مدل لپ تاپ لنوو کدام است؟

در ابتدا به صورت خلاصه در خصوص این موضوع که هر لپ تاپ برای چه نیازی مناسب است صحبت کردیم؛ اما برای درک بهتر این موضوع از لیست بهترین لپ تاپ لنوو هر یک را برای قابلیت‌های خاص معرفی می‌کنیم تا دید بهتری برای خرید داشته باشید.

بهترین مدل لپ تاپ لنوو برای فیلم دیدن

برای بررسی این موضوع لازم است ابتدا بررسی کنیم که یک لپ تاپ ایده‌آل برای فیلم دیدن باید چه خصوصیاتی داشته باشد. براساس تجربه و نظرات کاربران، یک لپ تاپ ایده‌آل برای فیلم دیدن باید خصوصیات زیر را داشته باشد:

  • صفحه نمایش با کیفیت (1080 یا 2160)
  • مات یا براق بودن صفحه نمایش
  • ابعاد صفحه نمایش
  • باتری لپ تاپ

مدل‌های پیشنهادی

  • Laptop Lenovo Ideapad Y700 - 4K
  • Y5070 Core i7 16GB 1TB+8GB SSD 4GB 4K

 

بهترین مدل لپ تاپ لنوو برای برنامه نویسان

برنامه نویسی از آن دست شغل‌هایی است که با راحتی در ارتباط است. شاید برای یک نویسنده، گیمر یا هر استفاده دیگر بهترین لپ‌تاپ در چند مورد محدود خلاصه شود؛ اما این موضوع در خصوص شغل برنامه نویسی کاملا متفاوت است و باید به صورت کلی تمام نیازها را شامل تحت شعاع خود قرار دهد. پیشنهاد‌های مناسب برای خرید بهترین مدل لپ تاپ لنوو برای برنامه نویسان در موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • Lenovo Ideapad 330 – NXB
  • لپ‌تاپ Ideapad 330 – MR

بهترین مدل لپ تاپ لنوو برای نویسندگان

در خصوص بهترین لپ تاپ لنوو برای نویسندگان موضوعی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید در کیووردهای راحت و صفحه نمایش ایده‌آل خلاصه می‌شود که Lenovo ThinkPad E470 بهترین پیشنهاد موجود خواهد بود.

نکته: در خصوص بهترین لپ تاپ لنوو برای گیمرها همان‌طور که در ابتدای این مقاله هم به آن اشاره کردیم در سری لیجوین لنوو خلاصه می‌شود.

کلام آخر

بهترین لپ تاپ یعنی خریدی متناسب با نیاز و بودجه شما، پس برای خرید بهترین لپ‌تاپ لازم است تا اطلاعات خود را در مرحله ابتدایی افزایش دهید؛ اما به طور کل لنوو از آن دست برندهایی است که به دلیل ارائه سری‌هایی با قابیلت‌های متفاوت می‌تواند پاسخگو نیازهای شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مشاورین کامپیوتر سورس در ارتباط باشید.

 

دیدگاه ها