بهترین لپ تاپ های HP (اچ پی) کدامند؟+معرفی 5 مورد

بهترین لپ تاپ های HP (اچ پی) کدامند؟+معرفی 5 مورد
زمان مورد نیاز برای مطالعه

بهترین لپ تاپ های HP برای گیمینگ، انجام امور روزمره، طراحی‌های گرافیکی و... کدام هستند؟‌ لپ تاپ‌های مختلفی در بازار موجود هستند که توسط شرکت‌های معتبری مثل لنوو، اچ پی، سامسونگ، اپل و... ساخته شده‌اند. در این میان، اچ پی یکی از قدیمی‌ترین، بهترین و خوش‌نام‌ترین کمپانی‌های سازنده لپ تاپ محسوب می‌شود. به همین علت تصمیم گرفته‌ایم در این مطلب، بهترین لپ تاپ HP که ارزش خرید بالایی دارند را معرفی کنیم؛ با کامپیوتر سورس همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های HP برای کاربردهای مخلتف

یکی از نکاتی که باید هنگام خرید لپ تاپ HP به آن توجه کنیم،‌ نیاز و نحوه استفاده ما از لپ تاپ است. مثلا سیستم موردنیاز یک دانشجو، با سیستم موردنیاز یک گیمر تفاوت دارد؛ یا مثلا شخصی که از نرم‌افزارهای سنگین طراحی سه‌بعدی استفاده می‌کند، باید یک لپ تاپ با مشخصات بالا و قوی را تهیه کند.

انتخاب یک محصول با مشخصات مناسب، باعث می‌شود تا لپ تاپ مشکلی در برآورده کردن نیازهای کاربر نداشته باشد. در ادامه، راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های اچ پی 2023 مناسب برای کاربردها و سلیقه‌های مختلف را برای شما تهیه کرده‌ایم.

ما در مقاله ای دیگر به معرفی بهترین مدل لپ تاپ لنوو با قیمت مناسب پرداخته ایم.

بهترین لپ تاپ های HP: لپ تاپ اچ پی مدل Victus i5 13420H/8GB/512 SSD/6GB RTX 3050

لپ تاپ اچ پی مدل Victus i5 13420H/8GB/512 SSD/6GB RTX 3050

این مدل یک لپ تاپ با توانایی پردازش گرافیکی بسیار بالاست. سری Victus از جمله بهترین سری لپ تاپ های اچ پی است که می‌توان از آن به عنوان لپ تاپ دانشجویی، برای انجام کارهای روزمره، اجرای نرم‌افزارهای گرافیکی و حتی به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند هم استفاده کرد. حافظه RAM هشت گیگابایتی این مدل، تمامی نرم‌افزارهای موردنیاز شما را بدون لگ و تاخیر اجرا خواهد کرد. حتی امکان ارتقای رم این لپ تاپ تا ۳۲ گیگابایت هم وجود دارد.

لپ تاپ اچ پی مدل Victus 95، از بهترین لپ تاپ های HP است که کارت گرافیک بسیار قدرتمندی هم دارد. کارت گرافیک این محصول از نوع انویدیا GeForce® RTX 3050 است که ۶ گیگابایت حافظه به آن اختصاص داده شده است! بنابراین این کارت گرافیک می‌تواند پردازش‌های گرافیکی را با سرعت بسیار بالایی انجام دهد.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ از نوع FHD IPS است که رنگ‌ها با زیبایی هرچه تمام‌تر در آن به نمایش درمی‌آیند. پشتیبانی لپ تاپ HP Victus 95 از بلوتوث 5.2 باعث شده تا خیال‌تان از اتصال تجهیزات جانبی بی‌سیم به آن راحت باشد.

قیمت لپ تاپ اچ پی Victus 95 نسبت به سایر مدل‌هایی که در این مطلب خواهیم کرد، گران‌تر است. اما قدرت بالای پردازنده، کارت گرافیک و صفحه نمایش باکیفیت آن، این قیمت را توجیه می‌کند.

برای خرید این لپ تاپ، به لینک زیر مراجعه کنید:

لپ تاپ اچ پی مدل Victus i5 13420H/8GB/512 SSD/6GB RTX 3050

لپ تاپ اچ پی مدل HP 250 N4020/4GB/1TB/intel

لپ تاپ اچ پی مدل HP 250 N4020/4GB/1TB/intel

این مدل مناسب دانشجویان و برای انجام امور روزمره است و جزو بهترین لپ تاپ های HP برای برطرف کردن نیازهای عمومی است. کسانی که از لپ تاپ برای کارهایی مثل وب‌گردی، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس صوتی یا تصویری، ویرایش اسناد و سایر کارهای روزمره استفاده می‌کنند، حتما این گزینه را مدنظر قرار دهند.

این لپ تاپ می‌تواند یک لپ تاپ دانشجویی مناسب هم در نظر گرفته شود. دانشجویانی که به یک لپ تاپ برای تحقیق و جستجو، درست کردن اسلاید، برقراری ارتباط با اساتید، شرکت در کلاس آنلاین و... نیاز دارند، HP 250 N4020 را خریداری کنند.

چهار گیگابات حافظه RAM و یک ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD، در کنار یک پردازنده اینتل با قدرت مناسب، نیازهای دانشجویی و عمومی کاربران را برطرف خواهد کرد. البته دانشجویان رشته‌هایی مثل عمران و معماری که با نرم‌افزارهای سنگین طراحی گرافیکی سروکار دارند، بهتر است سراغ مدل بعدی که در ادامه معرفی می‌کنیم بروند.

برای خرید این لپ تاپ، به لینک زیر مراجعه کنید:

لپ تاپ اچ پی مدل HP 250 N4020/4GB/1TB/intel

لپ تاپ اچ پی مدل HP Pavilion 15-fc0001 NIA R5 7520u/8GB/512GB SSD/2GB

لپ تاپ اچ پی مدل HP Pavilion 15-fc0001 NIA R5 7520u/8GB/512GB SSD/2GB

این لپ تاپ اچ پی یک لپ تاپ میان رده با قیمت مناسب است و می توان گفت یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده است که قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. وجود 8 گیگابایت RAM و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD، دو گیگابایت حافظه اختصاصی برای کارت گرافیک و... این مدل را تبدیل به یکی از بهترین لپ تاپ های HP برای انجام پردازش‌های سنگین گرافیکی، کرده است.

هم پردازنده و هم کارت گرافیک این لپ تاپ توسط شرکت ADM ساخته شده است که یکی از بهترین سازندگان پردازنده در سطح دنیاست. این لپ تاپ تا حد خوبی از پس اجرای بازی‌ها هم برمی‌آید. لپ تاپ HP مدل HP Pavilion 15، دارای یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی از نوع FHD است که تصاویر را با وضوح مناسبی نشان می‌دهد. در مجموع، این لپ تاپ برای کاربردهایی نظیر گیمینگ و اجرای نرم‌افزارهای گرافیکی سنگین مناسب است و امور روزمره را هم مثل آب خوردن برای شما انجام می‌دهد.

برای خرید این لپ تاپ، به لینک زیر مراجعه کنید:

لپ تاپ اچ پی مدل HP Pavilion 15-fc0001 NIA R5 7520u/8GB/512GB SSD/2GB

لپ تاپ اچ پی مدل FD0237nia - A I7 1355U/8GB/512GB SSD/2GB

لپ تاپ اچ پی مدل FD0237nia - A I7 1355U/8GB/512GB SSD/2GB

این یک لپ تاپ مناسب برای گیمرها است؛ این مدل لپ تاپ اچ پی که جزو بهترین لپ تاپ های اچ پی 2023 است، مطمعنا گیمرها را عاشق خود خواهد کرد! بهره‌مندی این لپ تاپ از حافظه SSD، هشت گیگابایت رم، 2 گیگابایت حافظه اختصاصی برای کارت گرافیک، پردازنده اینتل Core i7 و کارت گرافیک انویدیا GeForce MX550، آن را تبدیل به یکی از بهترین لپ تاپ های HP مناسب گیمینگ کرده است.

جنس بدنه این لپ تاپ گیمینگ، از نوع آلومینویم است که باعث انتقال راحت‌تر گرما و جلوگیری از داغ شدن بیش از حد سیستم می‌شود. با استفاده از پورت HDMI 1.4b، می‌توانید لپ تاپ را به تلویزیون متصل کرده و از اجرای بازی روی صفحه نمایش بزرگ‌تر، لذت ببرید.

گیمرها علاقه زیادی به تجهیزات بی‌سیم دارند؛ پشتیبانی لپ تاپ اچ پی مدل FD0237nia از بلوتوث نسخه 5.3، باعث می‌شود تا بتوان کیبورد، هدفون یا موس‌های بی‌سیم را در کسری از ثانیه به لپ تاپ متصل کرد. در کل اگر به برند اچ پی علاقه دارید و گیم هم برای شما در اولویت قرار دارد، این مدل را که اتفاقا قیمت مناسبی هم نسبت به سایر لپ تاپ های گیمینگ دارد، انتخاب کنید.

برای خرید این لپ تاپ، به لینک زیر مراجعه کنید:

لپ تاپ اچ پی مدل FD0237nia - A I7 1355U/8GB/512GB SSD/2GB

ما در مقاله ای دیگر به معرفی بهترین سری های لپ تاپ ایسوس پرداخته ایم.

خرید لپ تاپ های اصلی اچ پی از کامپیوتر سورس با گارانتی معتبر

در این مطلب، بهترین لپ تاپ های HP که ارزش خرید بالایی در بازار ایران دارند را معرفی کردیم. در آخر باید بگوییم که خرید لپ تاپ از یک فروشگاه معتبر، اهمیت زیادی دارد. در سورس، لپ تاپ های اصلی اچ پی را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر خریداری کنید. همکاران ما در سورس‌، می‌توانند نیازهای شما را بررسی کرده و بهترین لپ تاپ اچ پی متناسب با نیازهایتان را به شما معرفی کنند. همین الان سری به لپ تاپ های موجود در فروشگاه سورس بزنید!

دیدگاه ها