بهترین بازی های جنگی ps4+لیست 15 بازی نظامی و تفنگی

بهترین بازی های جنگی ps4+لیست 15 بازی نظامی و تفنگی
زمان مورد نیاز برای مطالعه

بازی‌های جنگی ps4 یک سبک عالی هستند که به شما کمک می‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و از بازی‌کردن با پلی استیشن لذت ببرید. خوشبختانه PS4 تعداد زیادی از این بازی‌های جذاب را ارائه داده است. با این حال، با وجود گزینه‌های بسیار زیاد ممکن است انتخاب بهترین بازی های جنگی ps4 دشوار باشد. از این رو ما در سورس کامپیوتر لیستی از بهترین بازی های تفنگی ps4 را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بدون تلف‌کردن وقت بهترین‌ها را انتخاب کنید. بیایید با بهترین بازی های جنگی ps4 آشنا شویم.

Apex Legends

Apex Legends

اگر به‌دنبال بهترین بازی های ps4 جنگی با سرعت بالا، فوق‌العاده سرگرم‌کننده و رقابتی هستید، Apex Legends که یکی از موفق‌ترین بازی‌های battle royales است را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این بازی بیش از 25 میلیون بازیکن را ظرف یک هفته پس از راه‌اندازی خود جمع‌آوری کرد، آماری که برای اکثر بازی‌های منتشر‌شده تا به امروز مفهومی ندارد.

در این بازی، شما در یک تیم سه‌نفره بازی می‌کنید و هر کاربر یک سلاح متفاوت را انتخاب می‌کند. همه سلاح‌ها ویژگی‌ها و مزایای منحصر‌به‌فرد خود را دارند، بنابراین هیچ‌یک از آن‌ها برتری واضحی نسبت به دیگری ندارد. علاوه‌بر این، هر فصل یک نقشه‌ به‌روزشده را به ارمغان می‌‌آورد که شما را وادار می‌کند استراتژی خود را تغییر دهید.

به هر حال، اگر به بهترین بازی های تفنگی ps4 فکر می‌کنید این گزینه می‌تواند فوق‌العاده باشد.

Apex Legends یکی از بهترین بازی های پلی استیشن ۵ نیز محسوب می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله مقایسه ps4 با ps5 را بخوانید تا در انتخاب بازی‌ها و کنسول به شما کمک شود.

Call of Duty: Modern Warfare 2

Call of Duty: Modern Warfare 2

Call of Duty: Modern Warfare 2 یکی دیگر از بهترین بازی های جنگی ps4 است که در پس‌زمینه اتفاقات 2020 Remake رخ می‌دهد و حالت تک‌نفره و چند نفره را ارائه می‌کند.

در این بازی با کارتل‌ها و نیروهای افراطی ملی‌گرای «القتاله» مبارزه می‌کنید. مانند سایر بازی‌های CoD اخیر، حالت چندنفره Modern Warfare 2 با Call of Duty: Warzone 2 همراه با حالت جدیدی به نام DMZ ادغام می‌شود.

در مقایسه با دیگر بازی‌های Call of Duty، Modern Warfare 2 گیم‌پلی آهسته را در حالت تک‌نفره ارائه می‌کند، درحالی‌که یک تجربه تیراندازی سریع با مکانیک پیشرفته و گرافیک فوق‌العاده دارد. این بازی یکی از بهترین تجربیات نبرد زمینی را در بزرگ‌ترین نقشه‌ای که Call of Duty ساخته است به ارمغان آورده و آن را به یکی از بهترین بازی های تفنگی ps4 تبدیل می‌کند.

Far Cry 6

Far Cry 6

به‌دنبال فرنچایز طولانی‌مدت FPS، Far Cry 6 به شما یک نقشه جهان‌باز گسترده، تعداد زیادی اسلحه، وسایل نقلیه و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. از آنجایی که جزیره‌ خیالی «یارا» یک جهان‌باز است، شما آزاد هستید که هر کاری را که می‌خواهید انجام دهید.

Far Cry 6 مجموعه‌ای از مکانیک‌های جدید را نیز به بازی معرفی می‌کند، از جمله تغییرات سلاح‌ها. این بازی از بهترین بازی های جنگی ps4 و بسیار سرگرم‌کننده است.

Battlefield V

Battlefield V

Battlefield V شما را به یکی از خونین‌ترین رویدادهای تاریخ اخیر برمی‌گرداند. شما به جنگ جهانی دوم باز خواهید گشت، اما تنها نخواهید بود، می‌توانید با دوستان خود به‌شکل گروهی بازی کرده و چالش‌های این بازی از بهترین بازی های جنگی ps4 را پشت سر بگذارید. Battlefield V دارای گیم پلی معمول Battlefield نبردهای بزرگ است که در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. علاوه‌بر این، شما دارای یک تانک و یک قهرمان برای بازی تکی هستید.

Battlefield پنج، حالت «Battle Royale» را نیز ارائه می‌دهد که در آن با سه بازیکن دیگر یک تیم تشکیل می‌دهید. 16 تیم مختلف در نبرد حضور پیدا می‌کنند و برای حذف یکدیگر و پیروزی در مسابقه با هم مبارزه می‌کنند.

 اگرچه Battlefield V به‌اندازه Battlefield I جذاب نیست، اما می‌تواند ساعات هیجان‌آوری را برای شما به ارمغان بیاورد.

Overwatch 2

Overwatch 2

بازی Overwatch 2 احتمالاً یکی از بهترین بازی های جنگی ps4 است. این بازی ترکیبی عالی از عناصر MOBA و تیراندازی اول شخص است که آن را به یکی از هیجان‌انگیزترین و اکشن‌ترین بازی‌های تیراندازی‌ موجود تبدیل می‌کند. در این بازی شما باید به‌عنوان یک تیم 5 نفره بازی کنید.

در Overwatch 2 همه نمی‌توانند تفنگ به‌دست بگیرند، زیرا شما به یک تانک و یک درمان‌گر هم نیاز دارید تا کل تیم خود را ایمن نگه دارد. بنابراین، هر تیمی باید متعادل باشد در غیر این صورت دشمن، شما را از بین خواهد برد.

Destiny 2

Destiny 2

Destiny 2 در زمان عرضه اولیه خود کمی دچار مشکل شد، اما هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند که ادامه آن حتی با وجود کاستی‌هایش، یک تجربه خوب است. این بازی کامل‌‌تر از نسخه قبلی خود بود و به‌سرعت به یکی از بهترین بازی های تفنگی ps4 تبدیل گشت.

این بازی یک MMO با عناصر RPG است که در منظومه شمسی رخ می‌دهد. Destiny 2 ویژگی‌های جدیدی را برای بازی به ارمغان می‌آورد که شامل یک تجربه آنلاین عالی و یک کمپین تک‌نفره شگفت‌انگیز است که حتی از بازی اصلی پیشی می‌گیرد.

Titanfall 2

Titanfall 2

بازی Titanfall 2 مشکلات نسخه قبلی خود را تصحیح کرده و نسبت به آن کامل‌تر است. Titanfall 2 یک بازی تک‌نفره عالی است که به شما کمک می‌کند در اوج احساسات و هیجان نبرد کنید.

این بازی در سیاره تایفون اتفاق می‌افتد و شما را در نقش کوپر و Titanfall، یعنی BT قرار می‌دهد. کمپین در 9 سطح مختلف اجرا می‌شود که هر یک از آن‌ها تجربه منحصر‌به‌فردی را ارائه می‌دهند.

هنگامی که بازی تک‌نفره را تمام کردید، بازی تیمی شروع می‌شود. در این حالت شما در یک تیم و با بازیکنان دیگر بازی می‌کنید.

اگر از بازی Apex Legends خسته شده‌اید، Titanfall 2 یک بازی تیراندازی عالی است که یکی از بهترین بازی های جنگی ps4 محسوب می‌شود.

Wolfenstein II: The New Colossus

Wolfenstein II: The New Colossus

بازی کاملاً جدید Wolfenstein یکی از بهترین بازی های ps4 است. این بازی فیلم‌نامه فوق‌العاده‌ای دارد و شخصیت‌ها به‌گونه‌ای شکل گرفته‌اند که هم‌زمان احساس انسان‌بودن و مافوق انسانیت را تلقین می‌کنند.

از همه بهتر این است که این بازی به شما نشان می‌دهد که چگونه یک داستان واقعی را به‌گونه‌ای جذاب روایت کنید.

در این بازی می‌توانید نازی‌ها و افراطیون KKK را بکشید. سرگرمی، زمانی شروع می‌شود که شما تبر در دست می‌گیرید و شروع به تکه‌تکه‌کردن این افراد خشن می‌کنید. بازی کاملاً ترسناک و با گرافیک عالی است.

Tom Clancy’s The Division 2

Tom Clancy’s The Division 2

اولین بازی Division یک نقطه سیاه در رکورد Ubisoft بود. نه تنها از نظر تجربه و گرافیک پایین بود، بلکه سرگرم‌کننده هم نبود. با این حال، Ubisoft از اشتباهات گذشته خود درس گرفت و دنباله‌ای برای این عنوان منتشر کرد.

 Division 2 شما را به واشنگتن دی سی می‌برد، البته پس از اینکه برق در این شهر قطع می‌شود. شما در این شهر با افراد مختلفی مبارزه می‌کنید و پیش می‌روید.

Prey

Prey

Prey یا طعمه، یکی از بهترین بازی های جنگی ps4، یک تجربه گیم پلی منحصر‌به‌فرد و عالی را ارائه می‌دهد که نمی‌توانید آن را در هیچ بازی تفنگی دیگری پیدا کنید. این بازی یک شاهکار عالی در ژانر علمی‌تخیلی محسوب می‌شود و گیم پلی هیجان انگیزی را ارائه می‌دهد که شما را برای مدت طولانی درگیر خود نگه می‌دارد.

داستان بازی Prey کاملا قانع‌کننده است؛ به‌سرعت شما را جذب می‌کند و متوجه خواهید شد که در تمام ماموریت‌های جانبی و ماموریت‌های اصلی بازی می‌کنید.

Sniper Elite 5

Sniper Elite 5

درحالی‌که اکثر بازی‌های تیراندازی PS4 شما را در یک مسابقه مرگ اعصاب‌خردکن قرار می‌دهند که باید در آن بجنگید تا به‌عنوان آخرین نفر زنده بمانید، این بازی به شما مأموریت‌های چالش‌برانگیزی را پیشنهاد می‌کند که در آن مهارت‌ها و استراتژی تیراندازی شما بهبود می‌یابد.

در بازی Sniper Elite 5، تبدیل به یکی از مرگبارترین و مخفی‌ترین استیپر‌ها می‌شوید و دشمنان خود را از راه دور می‌کشید.

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege

Tom Clancy's Rainbow Six Siege الهام‌گرفته از سازمان‌های ضد‌تروریستی واقعی و نحوه رویارویی این قهرمانان با مرگبارترین تروریست‌ها در برخوردهای نزدیک است.

بسته به تیم خود، در این بازی از بهترین بازی های جنگی ps4 می توانید با تروریست‌ها یا ضدتروریست‌ها مقابله کنید.

Killing Floor 2

Killing Floor 2

یکی از بهترین بازی های جنگی ps4 با گرافیک عالی و گیم پلی هیجان‌انگیز Killing Floor 2 است که وقتی آن را با دوستان خود بازی می‌کنید سرگرم‌کننده‌تر است. هرچه تعداد هم‌تیمی‌های بیشتری داشته باشید بیشتر سرگرم خواهید شد، چون گاهی بازی‌کردن تکی خسته‌کننده است.

Doom (2016)

Doom (2016)

با این بازی، نسخه قدیمی Doom با سبکی کاملاً جدید و تجربه تیراندازی چالش‌برانگیز به کنسول بازمی‌گردد و حتی طرفداران تیراندازی هاردکور را نیز متحیر می‌کند. در این بازی می‌توانید یورش بی‌پایان شیاطین قدرتمند را تجربه کنید و با زرادخانه سلاح‌های مرگبار خود از تفنگ‌های ساچمه‌ای قدرتمند گرفته تا بازوکا، آن‌ها را نابود کنید.

جدا از حالت تک‌نفره، Doom حالت‌های چندنفره هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد و یکی از بهترین بازی های جنگی ps4 است.

SUPERHOT

SUPERHOT

Superhot یکی از منحصر‌به‌فردترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های تفنگی این نسل و از بهترین بازی های جنگی ps4 است. این بازی مرز بین گیم پلی تیراندازی تاکتیکی و ضرب و شتم را از بین می‌برد. زمان درون بازی تنها وقتی که بازیکن با سرعت عادی حرکت می‌کند، پیش می‌رود.

سخن آخر

اگر از طرفداران بازی‌های تفنگی هستید، می‌توانید یک و یا تعداد بیشتری از بهترین بازی های جنگی ps4  را در همین مقاله بیابید. این بازی‌ها با توجه به محبوبیت آن‌ها بین گیمرها انتخاب شده‌اند.

دیدگاه ها